[gezocht] Soundblaster 32 AWE of ouder

Status
Please reply by conversation.

TouchTone

oe! knopjes
Lid sinds
30 juli 2002
Berichten
670
Locatie
Alkmaar - Amsterdam
ik zoek een geluids kaart voor onder DOS, hoeft dus niet een soundblaster te zijn maar wel sb compatible en PCI want ik heb geen ISA
 
Als je een AWE32 zoekt, bedenk dan wel dit een ISA kaart is, geen PCI.

Overigens kan ik je wel een AWE64 bezorgen, maar die is ook ISA.
 
err... ik heb net mijn oude AWE64 verkocht en dat was toch echt een PCI kaartje. van deze SoundBlaster zijn nl. zowel een ISA als een PCI uitvoering te koop geweest. de beste SB kaart die ze ooit gemaakt hebben overigens maar dat terzijde 8)
 
maakt niet zoveel uit hoe oud als er maar een dos driver bij zit en dat ie pci is, ik heb namelijk geen isa sloten
 
Origineel geplaatst door Mk II
err... ik heb net mijn oude AWE64 verkocht en dat was toch echt een PCI kaartje. van deze SoundBlaster zijn nl. zowel een ISA als een PCI uitvoering te koop geweest. de beste SB kaart die ze ooit gemaakt hebben overigens maar dat terzijde 8)


Ik heb nog een SB AWE maar die doe ik niet weg, komt een veel te lekkere witte ruis uit..
:bekdicht:


Arv
 
shit daar heb ik natuurlijk nx aan ... verder nog iemand???
 
Ja hoor,

ik heb nog een AWE32 liggen. (ISA)

Als je interesse hebt, PB me maar even.

Groeten,

Bas
 
Ai!:o:

Dan gaat het natuurlijk over...

Maarruh, bij de Live! zitten toch ook dos drivers?

Probeer anders de soundblaster pci128.
 
heb al gekeken naar dos drivers maar die zijn er niet en de drivers die je bedoeld zijn 16 bit emulatie drivers en die wekrken allen van uit win 9x en ik wil een compleet dos platform voor muziek gebruiken en geen windows, want de meeste dos software werkt daar niet goed onder.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top