[progtrance] Pjotr G - Timeless

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Lekkere track hoor zit goed in elkaar weinig op aan te merken..

alleen dat ik de zang sample te veel voorbij hoor komen en gaat een beetje storen.

en het mag wat mij betreft meer naar een climax komen..

maar al met al puike track :)


succes
 
Klinkt lekker zeg. :)
 
vind het wel niveau hebben !:dj:

Onderin klinkt ie wel lekker vol...

Vind alleen de vocals wat vaag.
 
idd wel lekker. Zit productioneel zeker erg goed in elkaar, maar ik vind het wel een beetje een "tussendoor" track, oftewel er zit voor mij niet echt iets in qua melodie of geluiden wat verassend of speciaal is en waar ik het nummer later nog een keer voor zou opzetten.
 
Ik heb mijn ogen dicht, de muziek dringt langzaam tot me door...

Waar ben ik?

Ik open mijn ogen en focus langzaam op de omgeving... Ik sta op een dansvloer ergens in een club. Het is warm, ik pik een vlaag zeelucht op. Om me heen dansende mensen, ik dans zelf ook merk ik nu. Hoe lang ben ik hier al, hoe kom ik hier... De muziek neemt me mee, ik denk niet meer maar ik beweeg gewoon, vloeiend, meezwevend op de muziek.

Opeens staat er een meisje tegenover me. Ze kijkt me aan, ik kijk terug. Onze blikken lijken versmolten. Voorzichtig beginnen we allebei weer te dansen. Ze beweegt goddelijk en kijkt plagend naar me. We dansen...uren? minuten? ik weet het niet meer. Daar komt dat prachtige geluid weer wat ons meeneemt op zijn golven. Ik sluit mijn ogen en dans, laat me verder meevoeren.

Tijdens de break open ik voorzichtig mijn ogen... Ze is weg... Ik kijk rond... nee, nergens...
Ik vind troost in de invallende beats en dans door... genietend van de geluiden, opgaand in de zwoele sounds op een hete zomernacht. Langzaamaan verwaait het nummer terwijl ik naar buiten loop om naar de sterren en de zee te gaan kijken... iemand tikt me zachtjes op mijn schouder....

-C-
 
Ja, klinkt lekker. Geluid is ook goed. Klinkt hier in ieder geval geheel in balans.

Ik mis een bruggetje of iets dergelijks. Mag ook in trance erin IMO, om het spannend te houden. Flow is in ieder geval wel lekker. En geluiden goed uitgezocht en gecombineerd. Op de dansvloer doet dit het wel voor mij, mits in de juiste stemming.

:doei:
 
Het is lekkere track en met idd een goede flow in. Wil je d'r echt trance van maken dan moet er nog veel gebeuren. Dit is progressive.
 
Back
Top