[Track] Go Find Yourself

Hollywood

Minder is soms meer!
Lid sinds
27 november 2005
Berichten
82
Locatie
ergens
Olaha Muziek freaks:D
Ik ben net nieuw hier.
En meteen proberen even een trackie te posten waar ik gisteren mee bezig was8)
Track gemaakt met Reason 3, verder niks.:bekdicht:
Uutje of 7 mee zoet geweest.
Tis eigenlijk nog niet af maar what the hell.
Benieuwd naar jullie reakties, maak me niet meteen af aub is m,n 3derack die ik met Reason heb gemaakt.
Dus ben nog wat beginneling met composen.
Mastering heb ik nie gedaan,geen software en apparatuur voor.

=(
Volgende week ontvan ik m,n midi 2 usb converter en kan ik eindelijk es op eem keyboard inspelen:biertje:
Oh ja vergeet bijna de link naar de track:stupid

Go Find Yoursef

Greetz,

Hollywood:kroon:
 
niet slecht, zelfs heel goed voor een 3de track:)

technisch gezien moet er wel nog wat aan geschaafd worden, het geheel klinkt meestal vrij dof, en je drums mogen gerust een stukje harder...voor de rest moet je maar wachten op de mening van mensen die technisch wat meer ervaren zijn dan ik:)
 
Ben ook net nieuw heheh......heb je track aan staan.....lekker plaatje..

hou daar wel van ,van zo'n knetter geluidje weet niet hoe ik het moet noemen....

al met al ..aardig plaatje de drums zijn minimaal maar dat hoort eigenlijk ook bij zo'n track.

succes
 
Origineel geplaatst door no_disc
niet slecht, zelfs heel goed voor een 3de track:)

technisch gezien moet er wel nog wat aan geschaafd worden, het geheel klinkt meestal vrij dof, en je drums mogen gerust een stukje harder...voor de rest moet je maar wachten op de mening van mensen die technisch wat meer ervaren zijn dan ik:)
:)
Tja wat de drums betreft vind ik het moeilijk inschatten of het nou teheftig is of niet.
Heb nogal klote speakers.
Moet misschien is goeie headphones kopen.:eureka:
 
Ik mis een duidelijke baslijn/ thema en de drums moeten veel krachtiger. Voor een derde track is het wel aardig, gewoon lekker blijven proberen en posten.
 
Back
Top