• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ROLAND JX8p - Analogue

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
3.543
Locatie
Omgeving nowhere
Te koop deze prachtige JX8p van Roland (moet binnenkort plaatsmaken voor de MKS70). Een echte analoog voor weinig, immers DCO betekent *digital controlled osciliator* en die osciliator is ANALOOG. Alleen de spanning wordt digitaal regeld, meer was er in die tijd niet mogelijk.

features:

- 6 stemmig;
- osciliatoren kunnen worden gesyncd op 3 manieren --> sync 1, sync 2 en cross-sync.
- 24db filter met resonantie + highpass switch --> dus je kunt ook bandpassen;
- chorus met de keuze tussen een tamme chorus en een hele brede. Nodig voor het echte Roland geluid;
- uitgebreide MIDI-implementatie;
- 61 toetsen met aanslaggevoeligheid en aftertouch (deze werkt gewoon - alle contacten zijn storingsvrij);

Ik heb GEEN PG-800 programmer omdat de PC/Mac editor net zo goed werkt. Ik kan je er wel aan helpen mocht je hem zelf niet vinden op Internet.

Kortom dit is een vette synth. Natuurlijk zijn de meningen verdeeld, maar als je echt analoog naast je andere synths wilt, dan is dit wellicht een goedkope oplossing. Het is een technisch en optisch een nog heel goed exemplaar. Ik houd zelf niet van rammelende spullen.

Prijs = € 185,00.
 

Attachments

  • im001544.jpg
    im001544.jpg
    21,6 KB · Bekeken: 109
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top