[Track] 2 steps ahead

chosenminder

Ouwe rot
Lid sinds
12 februari 2005
Berichten
691
Synthforum,

Terug van weggeweest en presenteer ik ook gelijk één van m'n beste tracks tot nu toe.

Het is een breakbeat track met trance elementen. Heel veel DSP erin en heb het uiterste geprobeerd om het lekker in het gehoor te brengen ondanks de drukke beat.

Het is niet gemasterd en met de tools die ik nu heb bereik ik niet wat ik wil. Volgende week komt er als het goed is de nieuwe tools binnen, dan komt er een re-master.


2 Steps Ahead


Veel Luister Plezier,
en reacties zijn welkom
 
Hij is nu wel gemasterd. Het klinkt nu een stuk vetter. Zelfde link nog steeds.

Graag jullie reacties...
 
Laatst gewijzigd:
De geremasterde vind ik beter klinken. Alle truukjes enzo die je uithaalt in je track komen beter uit de verf. De stijl vind ik ook heeel apart. Ik kan het zeker op melodieus niet altijd waarderen (smaak!). Maar wat je allemaal met die beats doet is echt heel knap.

Dat stukje na 7:35 steekt er bovenuit wat mij betreft. :)
 
Zo... weirde drums zeg :D
Klinkt lekker zo. Wordt er wel een beetje opgjaagd van :stupid

:peukie: ... zo

Lekkere geluiden heb je gebruikt
 
ben benieuwd als ik dit zo lees..... meteen maar ff downen dan :) fuck... wel erg groot bestandje hehe

kom nog n keer terug met n reviewtje
 
vind t n heel apart nummer

De opbouw zit netjes in elkaar, Percussie/Drums is ook goed
de hoofd melodie vind ik ook mooi opgebouwd en heeft zeker wel iets..
andere melodie die je op 2 momenten in de track hoord vind ik wat minder

De laatste minuut van het nummer vind ik nog veruit het best alhoewel dit in mijn ogen maar weinig met de rest van de track te maken heeft...je hoort nog wel dat het synth werk in dat stukje gebaseerd is op een meloduie die je ook eerdfer hoorde maar toch vind ik t niet bij de rest passen....

zitten in mijn ogen echt een hoop vette dingen aan deze track maar ik vind t niety constant vet maar dasd gewoon een kwestie van smaak denk ik dan
 
het begin doet me denken aan een intro van een hardtrance-plaat, maar dan met een vaag breakbeatje
eronder ipv boom boom boom boom....

ik vind de diverse melodieen in de track niet zo geweldig eigenlijk.. mag wat mij betreft wat abstracter,
meer ruimte ertussen, beetje filteren, niet zo volspelen..

de fx geluiden en breakjes zijn gaaf.

stukje na 7:35 is inderdaad cool, ik zou het hele nummer misschien wat meer in die trant doen....
en dan die beat op een gegeven moment lekker d'r weer in laten beuken :D
 
Mooi zoon aparte track en klink zeker lekker in je oren :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Ten eerste ....heerlijk trackie !

Verder ben ik het met m'n voorgangers eens. Naar mijn idee: 1 of de track is te lang 2 of je zult naar de melodieen toe moeten bouwen om het verloop en op afbouw verhaal om het geheel interessanter te maken !

De melodieen vind ik erg ok ... en je sound is lekker eigenzinnig en dat is mega voorsprong op veel andere trackkies bouwers.

Ook ik vind dat je de laatste minuut min of meer moet uitspreiden over de hele track.

Cooooool,
Glenn
 
Bedankt voor alle replies! :okdan:

Dat laatste stukje ga ik proberen om in een andere jasjes te steken bij een volgende track. Alleen met meer diepgang en vetheid.

mag wat mij betreft wat abstracter,
meer ruimte ertussen, beetje filteren, niet zo volspelen..

Met hier bovengenoemde verbeterpunten erin.


Gegroet,
 
Origineel geplaatst door chosenminder
Bedankt voor alle replies! :okdan:

Dat laatste stukje ga ik proberen om in een andere jasjes te steken bij een volgende track. Alleen met meer diepgang en vetheid.



Met hier bovengenoemde verbeterpunten erin.


Gegroet,

Laat ons het dan weten waarneer die dan klaar is...
 
Back
Top