[eenkeertjegeenhardcore.mp3]

okee..... nieuwe versie online in +/- 15 à 20 minuten....
Kleine aanpassingen gemaakt...

en ik was t de vorige keer vergeten te zeggen maar je mag reageren :P
 
'k Neem aan dat je Twisted Reality bedoelt, die je 'beluisterd wil hebben'?

Grappig/leuk trakkie, maar neigt toch ook behoorlijk naar (oudere?) hardcore, vinnik. Oké, geen dist. kick, dus 't zal wel meer een Hardstyle/Hardtrance/hardweetikhet zijn, maar goed.

Echt een andere stijl vind ik het niet, wat "braver"/minder vervorming.




Ik had dus een HELE andere stijl verwacht, vandaar.. :D
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
'k Neem aan dat je Twisted Reality bedoelt, die je 'beluisterd wil hebben'?
ja idd....daarvóór had ik er nog geen goede naam voor dus.....
Ik had dus een HELE andere stijl verwacht
hehe ja sorry ik heb mn best gedaan maar t is moeilijk om dan echt iets anders te maken blijkbaar.....
ik vond t zelf al wel echt anders maar je zult idd wel wat hardcore invloeden terug horen ghehe

thanx anyway :)


Klinkt een beetje als freaky, hoge BPM, oldskool goa. Vet hoor..

hehe thanx.... wel n goede omschrijving trouwens ja
 
de directe link werkt niet, maar via via kon ik er toch bijkomen.

Hmmm ja, voor mijn gevoel heeft dit toch een duidelijke hardcore inslag. De vergelijking met oude goa kan ik wel inkomen. De lead is wel tof, en geeft een apart sfeertje. Ik denk wel dat de mix iets uitgebalanceerder mag. En misschien moet je aan de bassline wat extra noten toevoegen om 'm wat sneller en energieker te maken. Meer op de goa manier zeg maar.
 
bedankt voor je reactie.... zal kijken wat ik met de bassline nog kan doen
De gehele mix klinkt hier vrij okee.... maar ja ik werk dan ook met standaard bagger speakers dus dan kun je dr nog weinig van zeggen.
ben verder niet bekend met goa muziek dus.....

update volgt
 
Klinkt wel lekker goa ja. Vooral die roffels enzow. :)

Balans tussen hoog en laag klopt niet zo.
 
De track vind ik een beetje slap. Hardcore elementen erin met een slappe bd. Gekozen geluiden zijn niet te best. Sound design is ook wat basic terwijl in dit soort tracks er vol van in moet zitten.

Voor de rest klinkt hij wel aardig.

Het is een leuke track maar er moet nog veel worden aan gewerkt. Succes!
 
bedankt voor de reacties

ik weet nog niet of ik hier nog heel veel tijd in ga steken.... ga vast beginnen aan iets nieuws dus maar misschien maak ik er nog s n keer wat tijd voor vrij
 
hehe ja idd.... valt niet mee om van je gebruikelijke stijl af te wijken merk ik wel..... maar ja...als t maar leuk klinkt dan ben ik al lang blij en ik ben er bijna tevreden over dus......
 
Back
Top