Mellow is voor mietjes

Hoewel ik je nummer over kleine kutspeakertjes heb beluisterd, denk ik dat het wel goed afgemixed is :)
Verder niet mijn stijl, maar klinkt goed!!:)
 
kerel dit is best lekkerm, beat beetje ranzig maar wel melodieus leuke combinatie :eureka:

ik zou dit wel kopen en draaien als ik hem in de platenzaak tegenkwam

de leegtes zijn niet helemaal top, maar je gaf zelf al aan dat je daar vocals in wou stoppen

de handclapritme die je speelt die ook wat heen en weer beweegt mag je nog wel een stukkie
harder zetten eigenlijk (de snare ook een tikkie)... geeft een leuke drive aan je beat!

wat je bij 3.20 minuut en 4 minuten doet ook erg gaaf gevonden! leuke edits 8)

ik zou zeggen rijp materiaal om op te sturen! past goed bij de stijl van neophyte records bv
heb je meer hardcore tracks op dit niveau ?
 
met welk sequencer en synths werk je eigenlijk ?
 
Thnks. Normaal gesproken maak ik geen hardore (alhoewel ik de muziek vet vind). Deze heb ik ook nogal snel in elkaar gezet dus bedankt voor je reactie. Geluidstechnisch is hij nog wat zwam en creatief niet af dus stuur dit nog niet op.
Maak verder vooral hardstyle en hard-trance
 
Ben het wel met endonyx eens toch maar is proberen

ik zou alleen die delay van je kick afhalen en vervangen door een reverb
verders kan je iets meer gekke trucjes met je bass uithalen,

geluidskwalitatief kan ik weinig zeggen want ik luister t op simpele speakertjes
 
Origineel geplaatst door baso
Normaal gesproken maak ik geen hardore

dan al helemaal respect ervoor dat je een heel mooi nummertje in elkaar weet te zetten :okdan:
dit soort tracks zou op onze compilatiecd's (masters of hardcore reeks) niet misstaan in ieder geval :biertje:

alsnog mijn vraag met welke programa je muziek maakt en welke softsynths je hiervoor hebt gebruikt
8o)
 
Back
Top