• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

• Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 20 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik links onder het bericht op "bestanden toevoegen". Kies na het uploaden voor "Insert". Alleen dan wordt de audio player in je post zichtbaar.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de soundcloud link automatisch omzet in een player, gaat hier de voorkeur naar uit. Je hoeft dus verder niets te doen, alleen de link naar je track in je post plakken.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, verschijnt er geen player, maar blijft alleen de link over.

Een veelgebruikt alternatief is YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. Daarna wordt de YouTube player automatisch embed in je post. Dit geldt ook voor video's van bijvoorbeeld Facebook en Vimeo.

Heel veel succes en plezier gewenst!

Mellow is voor mietjes

gremlin23

Compleet gestoord!
Hoewel ik je nummer over kleine kutspeakertjes heb beluisterd, denk ik dat het wel goed afgemixed is :)
Verder niet mijn stijl, maar klinkt goed!!:)

endonyx

Noize is the message?
kerel dit is best lekkerm, beat beetje ranzig maar wel melodieus leuke combinatie :eureka:

ik zou dit wel kopen en draaien als ik hem in de platenzaak tegenkwam

de leegtes zijn niet helemaal top, maar je gaf zelf al aan dat je daar vocals in wou stoppen

de handclapritme die je speelt die ook wat heen en weer beweegt mag je nog wel een stukkie
harder zetten eigenlijk (de snare ook een tikkie)... geeft een leuke drive aan je beat!

wat je bij 3.20 minuut en 4 minuten doet ook erg gaaf gevonden! leuke edits 8)

ik zou zeggen rijp materiaal om op te sturen! past goed bij de stijl van neophyte records bv
heb je meer hardcore tracks op dit niveau ?

endonyx

Noize is the message?
met welk sequencer en synths werk je eigenlijk ?

baso

Well-known member
Thnks. Normaal gesproken maak ik geen hardore (alhoewel ik de muziek vet vind). Deze heb ik ook nogal snel in elkaar gezet dus bedankt voor je reactie. Geluidstechnisch is hij nog wat zwam en creatief niet af dus stuur dit nog niet op.
Maak verder vooral hardstyle en hard-trance

The Darkforce

There'll be no order
Ben het wel met endonyx eens toch maar is proberen

ik zou alleen die delay van je kick afhalen en vervangen door een reverb
verders kan je iets meer gekke trucjes met je bass uithalen,

geluidskwalitatief kan ik weinig zeggen want ik luister t op simpele speakertjes

endonyx

Noize is the message?
Origineel geplaatst door baso
Normaal gesproken maak ik geen hardore

dan al helemaal respect ervoor dat je een heel mooi nummertje in elkaar weet te zetten :okdan:
dit soort tracks zou op onze compilatiecd's (masters of hardcore reeks) niet misstaan in ieder geval :biertje:

alsnog mijn vraag met welke programa je muziek maakt en welke softsynths je hiervoor hebt gebruikt
8o)