[ Tjah... ] Pi - Plestik

Re: [ Tjah... ] Pi - Plestik

Origineel geplaatst door PIE
vaag en nogal van de hak op de tak... :D

Welnee.. :D
 
Ik vind 'm zwaar funk en hardstikke okee!
 
klinkt goed!!!! :D

echt heerlijk iig als je stoned bent :D

ik ga hem morgen, nuchter, nog es beluisteren
 
Tnx fuse! klinkt inderdaad weer beter zo!
Waar 'fuse' je dat zo mee?

@virkaz:

Zelfde concept als veel nummers die ik maak... men neme een radio + een sampler... en klaar is kees 8)
 
Laatst gewijzigd:
WOW Deze shit rockt echt hard! Soort cassius meets trentemoller...

Vooral die afwisseling tussen triolen en 'rechte' 16en is echt briljant.
 
:D dank dank... Ik denk dat ik maar eens een albumpje van dit soort tracks ga bouwen.
 
Die beats die komen uit mij ;) ... en ik gebruik geen sample CD's.

Zoals ik al zei... ik ga meestal eerst een paar dagen samplen van de radio of plaat, lekker kraken en ruisen.
Daarna knip ik al het materiaal tot 'one-shot' samples... drums, blibs, hits, noise... dan gaat alles in de sampler en knutsel ik wat in elkaar.
Ik gebruik nooit grote stukken of herkenbare loops van het origineel... Het is juist de kunst om van 'afval', weer iets nieuws te maken.
 
leuk!

vind het altijd cool als mensen dit soort nummers bouwen door alles te samplen:)
 
Dit is inderdaad wel leuke fonky sjit... De bassen zijn leuk. En dat alles (,welja veel dan toch) zo "gecut" is vind ik wel fak! Nice...
 
:D Lagge trekkie!


Lijkt me ook grappig om op te zetten als je gestresst en heel geconcentreerd een berg getallen en berekeningen in een belangrijk verslag moet zetten terwijl je daar eigenlijk veel te weinig tijd voor hebt.. :D Althans het eerste gedeelte v/d track dan..


:biertje: nice
 
Nice cut & pastin' dude!

Klinkt lekker...
 
Rararara... raad de ingredienten.

Hoor ik toevallig (wilde gok) een stukje uit Cheri - Murphy's Law? (zoveel 6/8e nummers zijn er niet)
 
Back
Top