313 - Sonic Soul Force

kut ja die titel ja .. anyway ik was redelijk van de kaart toen ik dit fabriceerde ..

Eigenlijk is het gewoon een sfeer impressie van de avond met derrick ..
tering wat was dat vet trouwens zeg ! ik heb in 15 jaar derrick nog nooit zo zien knallen !

maar ja of dit verwachtingen n.a.v. de titel wegneemt ?

trouwens let niet te veel op de mix .. al is het wel de bedoeling dat die scheurgeluiden hard staan !

:D
 
niet slecht:) ben niet zo'n fan van derrick may, maar dit is leuk om te luisteren:)
de mix is inderdaad wel niet je dat, ik heb je hele nummer lang aan mijn volumeknop zitten draaien:D

nu even iets compleet anders: die rapidshare vind ik ongelooflijk irritant, zou een soundclick geen betere oplosing voor je zijn denk je?
 
geinig dat je een parallel track van de black dog hebt gesampled..kom niet zoveel detroit heads tegen hier namelijk. Verder kan ik over het nummer niet zoveel zeggen..het is nog geen track in mijn ogen in ieder geval. Een beetje balans in het nummer zou waarschijnlijk al veel schelen..
 
Origineel geplaatst door no_disc
niet slecht:) ben niet zo'n fan van derrick may, maar dit is leuk om te luisteren:)
de mix is inderdaad wel niet je dat, ik heb je hele nummer lang aan mijn volumeknop zitten draaien:D

nu even iets compleet anders: die rapidshare vind ik ongelooflijk irritant, zou een soundclick geen betere oplosing voor je zijn denk je?

ik vind juist die sounclick erg irri .. en ik heb gecheckt hij staat er nog
je moet wel onderin effe op free klikken .. op de volgende pagina gaat ie dan van 30 seconden aftellen en zet dan onderaan de link neer ! voor de mensen dus die rapidshare niet snappen ..

En wat volume betreft .. ja klopt moet weer wennen aan logic vrees ik .. en me staat van doen toen verklaart ook wel wat ! Maar je moet hem eigenlijk wel hard horen .. is echt bedoeld in een grote zaal op hard volume .. zodat je er niet omheen kunt .. beetje zoals de sounds van derrick zaterdag .. ik moet aan een schreeuw van een vrouw denken als ik die hoge tonen zo hoor vallen .. netzoals carl craig remix van dave angel .. daar zit ook zo'n penetrerende gil in ..
 
Origineel geplaatst door matoi
geinig dat je een parallel track van de black dog hebt gesampled..kom niet zoveel detroit heads tegen hier namelijk. Verder kan ik over het nummer niet zoveel zeggen..het is nog geen track in mijn ogen in ieder geval. Een beetje balans in het nummer zou waarschijnlijk al veel schelen..

het is iid niet veel ... wat sounds en een loop .. en ja black dog !
misschien ooit eens uitwerken ..

En dilago dit is heel wat anders dan jij maakt .. effe weer een uitstapje naar wat ik vroeger deed qua techno
en zie me beschrijving hierboven hoe je via rapidshare kan downen !
 
Back
Top