ESPB - Philk Qzox

Klinkt alsof Orbital even langskomt bij Plaid en ze samen een trackje afmaken. ;)

De beat komt idd wat hol en squashed over.
 
k..

Dit is niet helemaal mijn ding, maar dat doet niet echt ter zake.

Ik vind het ritme leuk bedacht, maar het klinkt te rommelig om echt lekker te kunnen zijn.
Nou is dat misschien ook niet echt de bedoeling, maar van mij zou er iets in verweven mogen worden waardoor het ritme toch een soort van lekker doorloopt.

Die pulseachtige lead komt wat mij betreft iets te vroeg en uit het niks, er wordt niet echt naar toe gewerkt.

Qua geluiden vinnik hem leuk maar deze track is wel een beetje kort om een echte track te kunnen zijn, daarom vinnik dit een leuke snip en als tussendoortje goed te doen.

Qua beats die hol zijn, dat vond ik niet echt een probleem, was me ook niet opgevallen eigenlijk :)
 
wat plaid hoorde ik er inderdaad ook wel in :-)

kvond wel dat de melodie misschien wat te zacht stond tov de drums, die mag wat mij betreft gerust iets meer op de voorgrond.

maar een fijn nummerke !
 
Erg oK, .. toch?:biertje:
het geheel klinkt toch soms erg hol , alsof 'íngeblikt' -is dit expres? het lijkt wel of bepaalde frequentie banden zijn weggefilterd. Ik vind tevens het geheel te schel, alsof enkelehoge freq. banden kunstmatig zijn omhooggeschroefd. Maar dat is dus technisch gesproken.
 
Origineel geplaatst door Alexander
Hele coole drumsound, idd... intro beetje onsamenhangend met het geheel en de algemene vibe die ik er van krijg kan niet tippen aan jullie eerdere werk! Misschien wat meer aan het hoog toevoegen of een lekkere seventies orgelsolo!?

Desalnietemin wederom een fantastische ESPDBNP produktie!! ;)

Zeg euhm... 6 trak..... ik bied bij deze mijn hammond kunsten voor de orgelsolo aan.... :P
 
Back
Top