dj dulac - all adolphs aint hitler (aaah) w/ karen

superbeats...coole scratches, achtergrond chaotische basjes en de rest op de achtergond ook goed. Gitaar mooi sferisch. Vind alleen de vrouwenstem niks, te gemaakt, te nederlands met geforceerd engels accent, grammaticale en uitspraak fouten. Laat die eruit of doe wat aan het accent en de fouten en je hebt weer een toptrack is mijn mening
 
loik nummer, erg relaxt! mag nog iets meer gebeuren misschien? wat rare fxjes erdoorheen, maar dat is persoonlijk gewoon mn smaak, voor de rest zeker ok! 8)
 
Klinkt wel grappig.
Vind de beats alleen niet interessant. Komen een beetje houterig over.
 
dank u :)

@ fuse: de drums zijn idd behoorlijk houterig, hetgeen ik ook wilde...maar je moet er van houden natuurlijk!

@ matoi: ik begrijp wat je bedoelt...aanvankelijk had ik in t hoofd om iemand met een typisch belgische uitspraak het te laten doen, gezien het over een belgische uitvinding gaat...maar ik vind dit persoonlijk nog beter...je hoort heel subtiel dat ze belgisch is...

@ 6 track: heeft ze leuk gedaan idd...heel gevoelig de dubbelzinnigheden van haar woorden wegend vanonder haar mantelpakje :D

meer?
 
is dat op een echte sax gespeeld en zo ja doe je dat zelf?
Kvind het een heel relaxt nummertje heb niet echt problemen met de stem.

joy
 
dank :)

deels gesampeld van een sessie van mre, de rest zijn samples...ik speel zelf 'helaas' niet sax
 
Back
Top