[Track] Hardstyle. . .

avalon

Stamgast
Lid sinds
16 januari 2004
Berichten
385
Locatie
Den haag
Hallo mensen,ik ben nu al een tijdje bezig met een nieuwe Hardstyle track en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Wel moet ik erbij vermelden dat hij nog niet af is.De puntjes moeten nog op de 'i' zeg maar..Ik ben nog steeds opzoek naar mischien een leuke vocal en de track moet hier en daar wat meer afwisseling in denk ik.
Deze is track is gemaakt met gebruik van:

Fruity Loops 5 Studio Edition

MS20 (Korg Legacy Collection)
Vanguard (3 x )
En een aantal Plug-ins.

Alle (positieve) feedback is welkom!


Veel luister plezier... :dj:



http://home.wanadoo.nl/ricardo.bosma/hardstyle.mp3
 
Jammer. Ik wilde graag (positief) commentaar geven.
Knal ém anders ff op zo'n gratis file-dump-servertje.
 
Wat ik heel jammer vind is dat de bas en de lead niet qua toonhoogte synchroon lopen. Stukje vanaf 2.28 is goed, maar dan gaat het wat scheef.

De bas zit op G# (volgens mij) - percussie is overigens niks mis mee. De sound in 't begin is in C. De lead zit eerst op C en dan op Am. Dat loopt allemaal nogal warrig door elkaar terwijl je veel meer power in zou kunnen krijgen door dat gelijk te zetten (of op z'n minst met een interval van +7 of -5 semitones te werken.
 
Pas op met die geluiden die konstant van links naar rechts gaan, want dat betekent dat als je nummer ergens gedraait wordt, dat de mensen aan 1 kant van de zaal de helft van de tijd niks horen!
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Wat ik heel jammer vind is dat de bas en de lead niet qua toonhoogte synchroon lopen. Stukje vanaf 2.28 is goed, maar dan gaat het wat scheef.

De bas zit op G# (volgens mij) - percussie is overigens niks mis mee. De sound in 't begin is in C. De lead zit eerst op C en dan op Am. Dat loopt allemaal nogal warrig door elkaar terwijl je veel meer power in zou kunnen krijgen door dat gelijk te zetten (of op z'n minst met een interval van +7 of -5 semitones te werken.

Dit zijn idd punten waar gewerkt zullen worden:eureka:

Ik zal de bij gewerkte versie z.s.m weer posten voor meer feedback.

Thnx!8)
 
Back
Top