[TR606] trigger out pics

mono-poly

Cheff Noodle
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
12.985
Boemtsjak heeft me 606 gemod moet hem alleen nog ff halen
er zitten trigger outs op en leds. Voor de sounds als ze getriggerd worden nu nog een 606 vinden om te laten modden.
 
ik had hem al gezien monopoly en hij ziet er echt netjes uit alleen heeft er best aardig wat tijd in gezeten om het zo netjes te maken
 
wie dat heeft gemaakt respect ene poly er staat op ibazar .de
een 606 zonder mod maar met lelijke rack oren op 150
die verdiender een mod
 
Origineel geplaatst door marcuuu
wie dat heeft gemaakt respect ene poly er staat op ibazar .de
een 606 zonder mod maar met lelijke rack oren op 150
die verdiender een mod

schrijf eens normale zinnen aub
dit is niet te lezen
 
Laatst gewijzigd:
hehehehehe

moest verdient respect zijn toch ?

maar ik ben ook niet wakker :D

met me domme vragen :D
 
Origineel geplaatst door marcuuu
smoothus je hebt er een put bij verder geen menig over
een dy mod 606

Duhh... sorry, maar wat staat hier nou weer. Sorry Marcuuu maar je posts zijn meestal totaal niet te lezen. Het is een los samenhangsel van woorden in de verkeerde volgorde, boordevol typfouten en geen leestekens. Lees in het vervolg a.u.b. eerst je teksten na en fatsoeneer het hier en daar voor je op "bericht plaatsen" drukt. Dat is wel zo prettig voor iedereen.
 
Mooi!

Mooi!

Mooi ding.. zo wil ik er ook wel eentje! Wat zijn die out(in?)puts met HH-Noise-Click ?
 
CLICK: this is the internal timing pulse that plays 16ths. It also partially controls accent, so where any accent is programmed, the Click will play louder. The click can be used dry but sound better as a sound source to which you could apply some filtering or effects. Kraftwerk used a lot of click type percussion.

Patch Click to HH with a CV lead and you get an 'echoey HH or CY' sound

Note, the pattern is 16ths only.

dat is wat ik er over weet ik heb me 606 nog niet opgehaald :)
 
Origineel geplaatst door mono-poly
CLICK: this is the internal timing pulse that plays 16ths. It also partially controls accent, so where any accent is programmed, the Click will play louder. The click can be used dry but sound better as a sound source to which you could apply some filtering or effects. Kraftwerk used a lot of click type percussion.

Patch Click to HH with a CV lead and you get an 'echoey HH or CY' sound

Note, the pattern is 16ths only.

Analogue solutions mod? Ziet er zeker mooi uit!
 
Het heeft wel wat zweetdruppels gekost, maar ik ben zelf ook erg tevreden met het resultaat. :) Helaas liepen monopoly en ik elkaar gisteren mis, maar over een paar weken komt het allemaal wel weer goed. ;)

Oh ja:

HH = Hihat oscillator uitgang
Noise = Snare noise uitgang
Click = tikkend geluid op elke 16e noot. De tik wordt harder als je een Accent programmeert.

Groeten,
Martijn
 
Back
Top