Kids On Steroïds

de drumloop loopt niet zo lekker en dat vind ik irritant en tevens zo ook het overmatige platen gekraak. *D
 
Lekkere HipHop.....Ik vind de 2 andere nummers ook erugh leuk.
Misschien moet je er eens een rapper bij halen.

Greetings from Defaulty
 
Origineel geplaatst door kefkekeyser
Klinkt wel lekker. Doet me wat denken aan Dj Shadow. Enkel zo rond 1:44 vind ik persoonlijk die overgang wat te plots. En er zou nog wel een beetje een stemmetje ofzo op mogen. Hoe heb je dit eigelijk gemaakt?

thx!
die plotse overgang op 1.44 komt omdat ik de sample die ervoor kwam stopte tussen twee tellen in, zo lijkt de volgende maat verkeerd te beginnen ... Geintje vd firma! :D ........ Er kan misschien nog wel een korte break van een paar maten voor de overgang idd
Gemaakt met een MPC & Reason

Origineel geplaatst door gerrie79
de drumloop loopt niet zo lekker en dat vind ik irritant en tevens zo ook het overmatige platen gekraak. *D

Plaatkraak is my middlename
De drumloop die je bedoelt heb ek zelf gemaakt ee :biertje: ... En vind je dat hij niet goed loopet of loopt? Misschien kan dit opgelost worden door de kick een paar ms later te zetten?

Origineel geplaatst door Dilago
lekker beatje hoor

Thx! :)

Origineel geplaatst door defaulty
Lekkere HipHop.....Ik vind de 2 andere nummers ook erugh leuk.
Misschien moet je er eens een rapper bij halen.


Heb jer misschien eentje in de aanbieding? 8~
 
zeker heerlijke groove en rhodes geven het een stoney feel...
Als je op scholen/universiteiten briefjesrhangt: serieuze rapper gezocht, eisen moet je zelf bedneken ;) , vermoed ik dat je de track meer inhoud kan geven.

Erg vet dit soort dingetjes 8)

tnx 4 sharing
 
kzit ff ander werk van je te luisteren en het valt op dat je echt een feel hebt in het vinden van dikke oude school samples...

Met jouw stijl moet je echt gaan samenwerken met een rapper, dit is fakkin stoere shit 8)
 
Thanks man 8)
...maar rappers... kvind die mannen eigenlijk helemaal ni zo interessant. =) alez de persoon in kwestie kan best interessant zijn maar wat ze met de mic uitspoken is niks vor mij. as ie goe is, ist vet maar de meeste zijn gewoon ni goe. de rapper moet op zijn minst ook een toontje kunne zingen, vind ik
Geef mij maar een paar blazers, een toetsenist & een skratsjer :dj:
 
Die overgang op 1.44 is mooi! Ik mis wel wederom richting, maar daar gaat het jou niet om geloof ik. Toch zijn er meerdere melodie aanzetjes in dit nummer die er in mijn oren om vraaagen uitgewerkt te worden. De beats vind ik ook lekker. Anyways, succes met musiceren verder
 
Back
Top