• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

• Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 20 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik links onder het bericht op "bestanden toevoegen". Kies na het uploaden voor "Insert". Alleen dan wordt de audio player in je post zichtbaar.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de soundcloud link automatisch omzet in een player, gaat hier de voorkeur naar uit. Je hoeft dus verder niets te doen, alleen de link naar je track in je post plakken.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, verschijnt er geen player, maar blijft alleen de link over.

Een veelgebruikt alternatief is YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. Daarna wordt de YouTube player automatisch embed in je post. Dit geldt ook voor video's van bijvoorbeeld Facebook en Vimeo.

Heel veel succes en plezier gewenst!

[duistere sounds] Bad Trip

trigg

Brass Intelligence
Ik kon geen betere naam verzinnen voor dit stukje duisterheid dan "Bad Trip",
dus weet wat je te wachten staat als je de link open klikt :D

http://trigg.gunslinger.nl/Trigg_BadTrip.mp3

Ik zie het zelf wel voor me als muziek bij een obscure film...

trigg

Brass Intelligence
Nog even een toepasselijk plaatje erbij gezocht.... :D

fjoesz

Well-known member
ghehehe trigg.

alles verder goed met je?

die culture vulture is erg cool

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Heel duister :maffia: . Heeft iets weg van de maag van een robot.

Dit zou het best goed doen in een bloederig adventure spel welke kinderen van 6 jaar tegenwoordig graag spelen :)

trigg

Brass Intelligence
@fjoesz: het gaat prima met mij, ik houd zo nu en dan wel van een beetje duisterheid :duivels:

@kwok: zal me een traumatisch spelletje worden dan ;)

oorsprong van de track is ook wel een mooi verhaal, m'n pc was vastgelopen bij een
andere track en er kwam alleen nog een soort drone uit... die je steeds hoort..
die heb ik opgenomen in m'n harddiskrecorder en vervolgens door de culture vulture gehaald

daarna die distorted scape erbij gespeeld en ook door de culture vulture heengehaald.
op de eindmix nog een UAD Fairchild en grommen maar

dit was de bron, iets waar ik net mee bezig was: http://trigg.gunslinger.nl/BadTrip_bron.mp3

D Sinister

Evil Droid
Heerlijk dit:duivels:

Dilago

Well-known member
Origineel geplaatst door mc_kwok
Heel duister :maffia: . Heeft iets weg van de maag van een robot.

hehe idd mooi verwoord

cool dat je van een vastloper deze track hebt gemaakt....ik vind m heel gaaf alleen te kort...
gewoon een full track van maken man

Eraser127

Well-known member
Zo, dit klinkt ook weer lekker zeg. Je wordt echt meegesleept zeg maar. Het zou zo in een of andere duistere game kunnen 8~ Echt lekker man :okdan: