• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/ruil: Roland MKS-50 en Will Systems MAB-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Emu

Koffieleut
Ik heb een Roland MKS-50 te koop / te ruil. Hij is in goede staat en is altijd netjes behandeld. De voorplaat en het display zijn krasvrij, alleen de bovenkant heeft wat krassen (maar dat zie je toch niet in een rack). De outputs zitten wat losjes en moeten weer eens vastgezet worden (kwestie van openmaken, aandraaien en weer dichtmaken volgens mij). Hij doet het verder uitstekend.

Vraagprijs is 220 euro.

Verder heb ik nog een Will Systems MAB-303 bass synthesizer staan. Dit is een aparte TB-303 emulator met een goede acid sound. Check http://www.qfo.nl/studio/will_systems_mab-303.php voor meer info over dit obscure beestje.

Vraagprijs is 100 euro.

Ik geef trouwens de voorkeur aan een ruil. Ik ben nog op zoek naar een Waldorf Micro Q (lite) en een goede stereo compressor zoals een model van dbx of TL audio. Stel maar wat voor :)

Omgeving Apeldoorn.

Ik heb al enkele ruilvoorstellen gehad voor de MAB-303. Ik wacht nog even op wellicht betere voorstellen. Dan moet je wel opschieten trouwens want als ik over een paar dagen geen beter voorstel heb ontvangen dan gaat ie naar een gerespecteerd forumlid :)

De MKS-50 is nog steeds beschikbaar. Ik zal morgen even een fotootje plaatsen en wat sampletjes.

Ik ben voor vanalles te porren, FM synth, VA-tje, echt analoog, noem 't maar op en over de prijs valt te onderhandelen. Maar ruilen heeft de voorkeur, jij blij met een nieuw speeltje, ik ook blij met een nieuw speeltje 8o)

Oh ja ik heb ook nog een Boss OD-2 overdrive pedaaltje te koop inclusief adapter voor 40 euro.

Ook bij de MKS-50 en MAB-303 krijg je er een voedingskabel of adapter bij.

MKS-50 kost nu 210 eurootjes of een leuke ruil :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back