Tafel ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beatbrothers

Ingeburgerd
Lid sinds
22 augustus 2002
Berichten
65
Locatie
Belgie
Hey ...

Ik ben op zoek naar een tafel waar ik alles kan inbouwen ... bv. mijn mengpaneel (Yamaha 02R), waar ik mijn computerschermen + monitors kan opzetten, etc ...

sp_olav2.jpg


Dit vind persoonlijk al een leuke tafel ...

Waarschijnlijk ga ik de tafel zelf bouwen, maar ben daarom op zoek naar voorbeelden ...
Iemand enig idee ?

Thnx

Greetz Bart !
 
ik zelf gebruik een ikea kantoorbureau met daarop van die sta-racks....werkt ook prima
 
Re: Tafel ...

Origineel geplaatst door Beatbrothers
Hey ...

Ik ben op zoek naar een tafel waar ik alles kan inbouwen ... bv. mijn mengpaneel (Yamaha 02R), waar ik mijn computerschermen + monitors kan opzetten, etc ...

sp_olav2.jpg


Dit vind persoonlijk al een leuke tafel ...

Waarschijnlijk ga ik de tafel zelf bouwen, maar ben daarom op zoek naar voorbeelden ...
Iemand enig idee ?

Thnx

Greetz Bart !

wat mot jij met een foto van basoski zijn studio ???
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
goose blijf ff ontopic aub
sorry hoor... :confused:

ok .. ontopic...

is zoiets niks ?? heel simpel te maken, gewoon een tafel (zelf beetje leuk model blad zagen) met 2 speaker steunen, zijn tafelpoten van de bouwmarkt met een matelen plaat erop gelast en daarop weer een met rubber gedampt plaatje MDF om de speakers op te zetten.
De schermen staan gewoon op een MDF U profiel die precies over de bovenkant van mijn mengtafel valt (ben je ook meteen je pluggen kwijt uit het zicht)

Onder de tafel staan gewoon standaard bij de bouwmarkt te koop zijnde tafel poten van 72 cm hoog, dat is een goede werkhoogte en is nog stevig ook

pic3.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top