de Grote minimale Acid track Contest

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Oke lijkt me leuk iedereen mag alleen een 909 of 808 of de samples ervan gebruiken
en 1 of 2 (gelijktijdig) 303,s of 303 klonen of andere synths die jij zo kunt laten klinken.

neem aan dat de meeste dat wel in vst hebben of iets wat er op lijkt
verder vocals moet je zelf weten

ik zal aftrappe hier mijne, is voor mij part wel af weet zeker dat jullie dat wel beter kunnen
ik maak er misschien nog meer

[edit] oke aanpassing : een synth voor strings is ook oke verder moet het wel minimaal blijven


acid trackje
 
Laatst gewijzigd:
En hier van mijn kant ook maar eentje. Is gewoon een opname van een jamsessie van me, dus zit niet al te intelligent in elkaar. Aangezien de 808 niet thuis staat, heb ik maar een TR-606 gebruikt. Geen bezwaar hoop ik? Overig speelgoed betreft een MC-202 en TB-303. De overdanige reverb komt uit een Digitech Studio Quad.

http://pu.solidbasics.com/tracks/Cobra_Sessions_-_Haemotoxine.mp3
 
Last edited by a moderator:
Even een zaterdag avond dingetje:

45 minuutjes geprutst met m'n Nord Modular en dat pretentieloos opgenomen. Twee bass paterns, 1 drum pattern, waarbij "live" in de stepsequencer wat noten worden aangevuld of gemute. Outputs direct m'n geluidskaart in pal naar links resp rechts gepaned en even wat effectjes erop gegooit in Ableton Live:

hier: Acid prutser
 
nou als het een content is dan is mijn stem voor Raph, klinkt errrug lekker... !
speciaal de legale versie van rebirth 1 weer eens geinstalleerd... ik slaap al eigenlijk dus excuses voor het sample-tje, tis natuurlijk een schetsje :):z klik
 
Origineel geplaatst door Roel
nou als het een content is dan is mijn stem voor Raph, klinkt errrug lekker... !
speciaal de legale versie van rebirth 1 weer eens geinstalleerd... ik slaap al eigenlijk dus excuses voor het sample-tje, tis natuurlijk een schetsje :):z klik

Euh is dit wel goed gegaan, 25 seconden geluid? Volgens mij heb je net je kleurkrijt opgepakt 8)
 
Tot nu toe klinkt het allemaal wel lekker


Hier iets van mijn capucijnen aapje
 
leuke trakjes allemaal en dat in een half nachtje :biertje:

met uitzondering van die van roel 8~, maar je hebt ook al zelf aangegeven dat 24 seconden kort is en dat je er bij sliep :duivels:
 
Oh ja, ik heb hier nog een ingekort trackie van een paar maandjes geleden met 303 achtige sounds, maar dan uit een JP8080 (nee, geen supersaws dus ;) )
Na de climax is de track alleen niet zo minimaal meer :o:

Hoop dat de link werkt (anders "save as")

MadCricket_JP303
 
Origineel geplaatst door ChampionSound
Vet hoor! :D
Dit moet wel een echte TB-303 zijn, toch? Toppie!

Thanks en dit is een Syntecno :)
 
Back
Top