de Grote minimale Acid track Contest

Acid over?????????:( Ben je gek i will never sell my tb!Als ik slaap droom ik ervan als ik aan het werken ben denk ik eraan.De enige reden waarom ik nog wil gaan werken is om nieuwe gear te kopen,ik heb nog een redelijk lang verlanglijstje zoals de meeste hier denk ik.Ik had er eventjes twee staan maar die ene is al verkocht aan een vriend van me,die had em even gehoort en die wou em direct hehe.The acid power is allmighty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

those evel tb's among us.

ps:ik heb hier al lekkere dingen gehoort in die kontest jammer dat ik altyd die nummers opsla en dat er nooit een naam bijstaat van wie die is.Ik luister er dan wat later na en weet nie van wie het nummer is.Dus aan allen zet even jullie naam erbij bij de download zou wel handig zijn.ps:aan de mensen van de acidtracks met de mc 202 ik wil er ook een!!

greets
 
Origineel geplaatst door spycell
aan de mensen van de acidtracks met de mc 202 ik wil er ook een!!

Dus je gaat toch overstag? :D Ach, die van mij blijft hier ook lekker hoor! Hoort gewoon bij de gehele toy-set. :P
Playskool = TB-303
Fischerprice = MC-202
Het is gewoon heerlijk jammen met die plastic grooveboxjes. Als ik binnenkort mijn gear weer eens thuis heb staan, zal ik ff een serieuze inzending maken voor deze contest. :)
 
tof een tb poster!!!:)
 
nog eentje erbij.
 
Origineel geplaatst door spycell
nog eentje erbij.
:okdan: hebbie een vocoder gekocht?
wanneer kunnen we stemmen? 't is mij nu wel duidelijk we die beste minimale acid dropt.
 
Neen het is nog altyd mijn microkorgje hehe die heeft me al veel diensten bewezen.
 
Ja dat zal moeilijk gaan wand die is van verleden week verkocht maar die kun je wel syncen maar niet met midi.
 
Tja wat zal ik eens zeggen.......:confused::bekdicht: acid(hard)style

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=17885

Weet zelf ook niet eigenlijk hoe dat er nou ineens uitkwam haha

Die kick is ook zelf gemaak....(kick gesend naar quadfrohmage (met comb+ functie verlengd en daarna distorted...same story about the snare sound)

ja de sound is crappy....(snel live gemaakt)

hahahaha wtf....anyway het is gewoon een grap

nu maar weer normaal techno enzo maken....:) ;)
 
Origineel geplaatst door Raph
Tja wat zal ik eens zeggen.......:confused::bekdicht: acid(hard)style

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=17885

Weet zelf ook niet eigenlijk hoe dat er nou ineens uitkwam haha

Die kick is ook zelf gemaak....(kick gesend naar quadfrohmage (met comb+ functie verlengd en daarna distorted...same story about the snare sound)

ja de sound is crappy....(snel live gemaakt)

hahahaha wtf....anyway het is gewoon een grap

nu maar weer normaal techno enzo maken....:) ;)

F#cked upshit raph!!!
 
Ok hier mijn bijdrage, tis een vaag probeersel....gebruikte meuk:

Jomox xbase09 drumdoos
FutureRetro Revolution bliepdoos

Acid.mp3

CTN
 
Back
Top