East West Quantum Leap Library's

Special K

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2002
Berichten
441
Locatie
Hellevoetsluis
Ik heb vanavond bij iemand even kunnen luisteren naar de East West Quantum Leap RA en Stormdrums en het viel mij op dat de sounds die er in zitten best ok zijn. Maar dat het ontbreken van meerdere variaties in de manier van bespelen/aanslaan het vrijwel onmogelijk maken om er een realistische partij mee te maken. Ik heb zelf de hardcore bass en daarin vind ik het een stuk beter geregeld. Heeft iemand nog meer ervaringen met hun producten, want ik heb een beetje het idee dat EWQL de laatste tijd de ene na de andere sample library uit brengt die niet echt de moeite waard meer is.
 
Ik heb bijna alle library's. En de een is inderdaad beter dan de ander. Zo vind ik stormdrum errug slecht, dat was echt een miskoop. Maar aan de andere kant is Symphonic Choirs weer super!!! Kan er niet van afblijven, vooral die wordbuilder is te gek, en zeer realistisch.
 
Ik heb wat ervaring met de symphonic orchestra (silver edition). Ik moet zeggen dat die toch wel erg goed is.
Met andere bibliotheken van hun heb ik geen ervaring.
 
Ben dus niet de enige die niet te spreken is over stormdrums, maar ik dacht laat ik het voorzichtig brengen. De Symphonic library is inderdaad erg goed, wat ik echter wel jammer vind is dat er al reverb op de samples zit. Op zich logisch als je het opneemt in een concert gebouw. En ook niet erg als je er film muziek en dergelijke mee maakt, maar wel jammer als je het wil gebruiken in beetje funky house plaatjes.
 
vandaag symphonic orchestra platinum getest en andere delen van east west


heb er gewoon ff geen woorden voor
zo mooi zo dicht tegen de realiteit tis bijna eng hoor :D

zit nu wel met een nieuw probleem dat 1500,- euro kost :P
 
Stormdrums

Stormdrums

Ik stond eigenlijk op het punt om die Stormdrums te gaan aanschaffen. Maar niet doen dus......

Wat is een alternatief dat wel goed werkbaar is?
 
Re: Stormdrums

Re: Stormdrums

Origineel geplaatst door OJS
Ik stond eigenlijk op het punt om die Stormdrums te gaan aanschaffen. Maar niet doen dus......

Wat is een alternatief dat wel goed werkbaar is?

beste is ff kijken op www.soundsonline.com

daar staat van de meeste dingen ook een player bij
 
Back
Top