getubetechd stormpie

Origineel geplaatst door DJ Fuse
die nare eigenlijk xpres wat laag in gehouden.. vind t roven juist nodig hier.. heb zelfs de snare ook een pietsie in de sidechain van de comp op de bas gedaan.. anders moet idd t laag er af en krijg je een beetje een nifteriger snaretje. ik hou wel van zooneen

volgens mij was t een sp12 sample

idd t nummer verdiend qua arrangement geen schoonheidsprijs.. maar daar wordt aan gewerkt.. hier in de studio is t verschil mega overigens.. de drive is er in gekomen door de tubetech.. de hats gaaan veel meer.. en de kick is ook veel dikker

de reacties op mn tracks worden iig steeds beter en zelf vind ik t ook vooruit gaan. nooit tevreden natuurlijk

wie weet wordt t nog eens heel vet allemaal :D

Hmmm, ik luister het hier over Genelec 1030 op een redelijk niveau en ik vind het verschil toch echt vrij minimaal. Je moet wel uitkijken dat jejezelf niet voor de gek gaat houden omdat je weet dat de mix door een apparaat van twee ziljoen euro is gehaald.
 
is ook zo..

geldt ook voor genelecs overigens :D

ik vind vooral t hoog veel beter, veel knisperender.. en de beat gaat meer imo.. ook door de hats die ik zo een stuk lekkerder vind
en de rare flubber in t laag is eruit.. die je op KS digital ADM 3's wel hoort :) hij is compacter en krijgt naar mening daar meer ballen van

t zijn ook allebei mp3tjes he.. das ook een puntje

als je de hoogste piek van de een even hard zet als de hoogste van de ander zul je ook behoorlijk verschil horen lijkt me.. vooral bij minder hard afluisteren vind ik de getubetechde veel beter doorkomen

@breed: tnx!

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
:D

Hulde aan de man!!!

Ik ben hier de afgelopen maanden van electroleek, naar DJ Fuse groupie gegaan! En nou voetjes van de vloer!

fatboy.jpg
 
Origineel geplaatst door Breed
Ik vind het origineel mooier moet ik bekennen, die heeft meer definitie. Maar ik ben sowieso geen fan van multiband compressie op de eindmix. De track is overigens erg lekker! :koffie:

I second that.
 
Back
Top