[track] muzikaal hoogstandje of wanhopige chaos?

ik zou het een muziekaal hoogstandje in wanhopige chaos noemen.
ik vinnet wel cool. doet me een beetje aan Tool denken. als die synths gitaren waren dan had je wel een coole metal song. ik zou hem afmaken :okdan:
 
net te laat voor driekwartzmaatcontest:D
 
Goed gedaan. :okdan:

Kan het niet helemaal goed horen op deze speakers maar bijna alle instrumenten zitten op dezelfde plaats in het stereo-beeld. zeg maar, niks heeft zijn eigen plaatsje in het stereo spectrum. Terwijl deze track vraagt om beeedte.

Voor de rest klinkt hij uitstekend. Alles speelt 'samen'. Zeer muzikaal....
 
Thanks voor de reacties so far :)

@chosenminder: ik zal het stereobeeld eens onder de loep nemen, ik denk dat je hier wel een puntje mee hebt

@bartology: zoals ik het nummer 'hoor', is het een 7/8 gevolgd door een 6/8; waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan 8)



Nog meer opinions?
 
heel lekker...vind alleen de drums (sound) minder geslaagd...ze mogen akoestischer naar mijn smaak
 
1 gedeelte heeft spaanse invloeden.
Laatse gedeelte zie ik meer Lords of the dance
Verfrissend eindelijk eens iets totaal anders hier.
 
vind het erg vet klinken :)

drums mogen inderdaad wat krachtiger.

verder geen opmerkingen behalve dattie langer moet!!
 
:okdan: Hey Trigg..Denk dat het wel iets ruiger mag, tis wel een beetje braaf....beetje oversturing kan het wel gebruiken(op de synth)..Maar de beat is beslist vet!! Maar dat wist je al :D
 
het mist een kreunend wijf dat achterwaarts in de kont wordt genomen op de achtergrond.

Daarnaast is het een hele mooie track die wat steviger mag
 
cool...

Ik hoor een beetje The Soft Machine...en ook een heel klein beeje Mission Impossible...

maar een langere versie gaat zeker in my Itunes playlist

:halleluja
 
Back
Top