[TRACK] Pi - Infinity

PIE

Stamgast
Lid sinds
15 augustus 2002
Berichten
405
Yep... EINDELIJK weer eens wat gemaakt na een lange stop van zowel pugins bouwen als muziek maken.
Het is een beetje trance achtig, maar wel iets meer underground dan DJ Bobo :)

Pi - Infinity (5:22min, 7.7MB)

Reacties zijn welkom!
Enjoy!
 
faithless?
ik vind hem wel lekker. maar voor die supersaw achtige sound zou ik toch een alternatief zoeken. hij doet je track nogal goedkoop klinken vind ik. maar voor derest is hij wel ok :)
 
best wel ff smullen van deze track..!

Vind dat je snare iets harder in de mix gezet mag worden, en ik vind dat je die superstring chord misschien meer zou kunnen laten spelen met andere accoorden.
De introductie van de clap mag ook wat meer aangekondigd worden, ineens is ie er zeg maar.
Eventueel zou je misschien wat flanging en filtering over de snare/hihat kunnen gebruiken, maar dat hoeft niet echt.

2e keer luisteren, valt me ineens op dat je een distorted kick er in gooit. ... Lekkah!

Verder zit er een hele lekkere drive in, lekker gebruik makend van panning stuiter je met deze track alle kanten op. :okdan:
 
Tnx voor de feedback!
Die snare kan inderdaad wel ieeetsje harder.
Wat de superstring betreft: goedkoop vinnik het niet klinken. Je moet alleen van dit soort geluiden houden denk ik. Ik gebruik ze zelf eigenlijk nooit! Maar hierin kon het nog wel dacht ik ;)
Dat ie niet van toon wisselt heb ik expres gedaan. Doe je dat wel, krijg je namelijk al snel een te hoog Tiesto gehalte.
Ik heb er dus al wel mee gespeeld.

Hmm... laat ik maar snel weer wat plestike Square Pusher achtige muziek gaan maken... ik ben nu al weer misselijk van dit nummer ;)
 
Lekkere muziekje.

Heeft ook wel wat weg van onderwereld een bietje.
 
Ondanks de lame-name.. toch even het nummer gecheckt.. en ik ben blij dat ik dat gedaan heb.. goed nummer!. :W
 
Klinkt wel owke, maar ik heb wel es betere tracks van je gehoord. De supersaw vind ik er niet echt bij passen, en is soms wat vals volgens mij. De rest van de track klinkt wel goed.
 
Back
Top