[Track] Absolution

Drents is het mien beste jongen.... Drents. En anders heeet het foneetisch.
En ik eb een skurft aan wat is er gebeurt. Vind het zelfs een belediging.:o:
Nu moet ik een jihad over je afroepen.8) Maar dat mag niet van de internationale politie :smeris: .

Dus, ik heilig mijzelf..:halleluja en daarmee is deze kwestie af.
:geslaagd:
 
Zit knap in mekaar en je probeert es iets wat niet volgens de regels is opgebouwd, al is dat voor mij eigenlijk geen vereiste. Ik vraag me wel af of dit wel onder de noemer dnb kan ondergebracht worden (als het dan toch moet). Gaat het niet eerder naar breakcore toe?
 
Origineel geplaatst door ZteeVjuh
Ik vind Um KUT :smeris:

Ik kan er zelf ook niks van... maar vind het een beetje jammer van meneer dat ie bijna alleen positieve reacties verwacht.
:r
Ok, nu ben ik weer Lief...
Als je trouwens echt een ruknummer wilt horen uit die goeie ouwe tijd moet je eens http://members.home.nl/randywintjes/mp3/Drum&ZteeV_Introo.mp3
proberen.

Wel een goed excuus om mijn ruknummer te promoten kutZteeV:kont:
Enniejoe ik zet weer te veel text... laat ik dat met de Koffie doen


gegarandeerd nooit wat je verwacht
,

:gaap:

Leuk nummer chosenminder. Doet me af en toe wat denken aan de laatste van daft punk. Houden zo. :)
 
nog maar es 'officeel' reageren

ik vind op 56" net een beetje er niet bij passen, maar die break op 1:15 is supervet. dat dan die lead daarna dubbelt is precies goed.. vet hoor
voor mijn smaak iets te druk, maar das mijn smaak ;) en ik vind door de gecrushde sound van de beat t wel ID laten krijgen maar ik mis een klein beetje een wat zwaardere kick

en voor al die rukfaces die t niks vinden maar niet kunnen verwoorden waarom: ga lekker thuis je klassieke naxos cdtjes samplen en triestos kicks er lekker onder zetten en roepen dat je vette muziek maakt. dit nummer heeft tienduizend keer meer identiteit dan meer dan 90%(inclusief mijn shit) van alle shit die hier gepost wordt. vandaar ook die stuitende reacties. als je een klap in je bek krijgt die je niet begrijpt ga je maar wat zenuwachtig roepen.

lekker hakkuh met ZteeVjuh!! jij krijgt t voor elkaar om een goede drumpattern niet te laten funken, knap hoor





:halleluja
 
Ik vind m erg leuk en gedurfd! :D

Mag trouwens nog iets meer distortion sommige elementen, drums misschien?,
klinken nu nog een beetje vlak, maar voor de rest een entertaining track!

Doe lekker je eigen ding! :dj:
 
De muziek style moet me denken aan een diejee die ik een aantal jaren terug heb gezien in Mazzo's ,
Omar Santana ?!?? ofzowiets.
die mixte ouwe gabber platen met jungle en d&b .

leuk trekkie btw.
Misschien is het ook leuk om er een voc-je in te gooien . zoon niets zeggend zinnetje tussendoor met een hoop fx , zo van :"DOMINATOR , DEY YOUR HAIR" of :"FUCK YOUR SPEAKER IN THE BASSHOLE" of iets dergelijks .

(bovenstaande zinnen zijn vrij van alle rechten , geloof ik ) ;)
 
Het is niet mijn ding, maar ik vind het erg origineel en niet iets wat je in 4 dagen in elkaar zet (of je moet 96 uur bedoelen...). De break na een minuut is erg goed gedaan.

Wat is je gearlist voor dit nummer?
 
Origineel geplaatst door BlackEyed
Wat is je gearlist voor dit nummer?

Heb een Compounder en een Aphex Aural exciter voor de drums gebruikt. SPL Dynamaxx over het geheel en een Mindprint T-comp (met een DI-MOD) voor de mastering, maar niet de buizen gebruikt. (de kleuring was niet gewenst).

Verder een Novation KS-rack en Mackie CFX16 gevoed door Cubase SX3 met als enige sampler : MOTU MachFive.

Dat was het zo-een-beetje,


De suggesties en opmerkingen worden verwerkt in de volgende track. :)
 
DAT had je nou niet moeten zeggen.
 
weirde stuff dit. :)
geen flauw idee wat je allemaal moet verwachten want eens je denkt dat je het door hebt. PATS!! gebeurd er iets anders. alleen vind ik de drums net ietsjes te dun klinken. mogen iets dikker, krachtiger, luider....
 
Origineel geplaatst door isnieZot
alleen vind ik de drums net ietsjes te dun klinken. mogen iets dikker, krachtiger, luider....

Er komt een re-master versie zodra mijn nieuwe aanwinst er is. Dat gaat leuk worden....
 
Back
Top