[2 stuks ARP 2500's te koop!!!]

Volgende maand komt de spaarloon regeling vrij..........
 
Origineel geplaatst door Cisco
Kreeg net mailtje terug van Don Larking!

Ze gaan voor 7500 euro per stuk weg!!!!!!!

Slik....
Ik had ook ongever 30.000 verwacht
 
iemand een huis in tilburg kopen? tis dan wel een huurhuis, maar dat regel ik dan later wel.... :D
 
volgens mij waren ze toen ze uitkwamen helemaal ddur
arpwingsmodul.gif



www.synthfool
 
arp 2500

arp 2500

hi,

veel mensen den ken dat de ARP2500 een wondersynth is of een ongelooflijke sound !!!!!!!!!!
jullie zijn allemaal mis !! hij klinkt goed en vettig, stabiel , meer naar moog sound , maar specialer !!!!!!!!!!!
je kunt er heel wierde sound uitkrijgen, mooie ronde bassen en vooral effects.
het klinkt niet ARP achtig, zeker niet naar de ARP2600's of de ARP odysey's, maar veel vettiger.
de filter die dit doet is de 24 DB lowpassfilter van ARP die eigenlijk een kopij is van de moog filter.
de echte ARP filter is de multi-mode filter !!, deze is prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!in combinatie met de lowpass , super !!
is het nu echt de moeite om deze aan te schaffen ?? nee zeker niet , tis echt een verzamel stuk meer niet.
tis niet echt een synth dat je altijd zou gebruiken , het heeft zijn eigen sound, dat wel .
en zeker !!! het is absolut zijn geld niet waard, toch niet wat ze nu vragen ervoor !! verschrikkelijk duur, je moet al zot
zijn om 12500 euro's en meer te betalen ervoor !! zeker zijn geld totaal niet waard !!!!

dus freaks !!! koop iets anders met uw centen , voor dit bedrag koop je al heel wat !!!!!!!!!!!!!!!
 
Re: arp 2500

Re: arp 2500

Origineel geplaatst door christo


dus freaks !!! koop iets anders met uw centen , voor dit bedrag koop je al heel wat !!!!!!!!!!!!!!!

Sorry maar 2 x ARP 2500 is in mijn ogen ook heel wat.
 
arp 2500

arp 2500

hi,

tuurlijk.

ik probeer een foto van mijn arp 2500 te posten maar lukt niet direct.
maar het zal me wel lukken tegen deze avond denk ik
 
is echt een groot apparaat, lijkt me best moeilijk te bedienen met al die knopen.8D
 
Back
Top