[2 stuks ARP 2500's te koop!!!]

hi,

das is wat ik al eerder had gezegt.
de tijd nu is aangebroken voor software plugins, ik ook gebruikt meer en meer plugins.
mijn eind mastering gebeurd via pc plugins.
ook hie ren daar gebruik ik al plugins.
dus de vraag is nog hoelang zullen we het er nog over hebben ""vintage"" zal vintage worden !
vele synth's zijn al defect of volledig stuk, zoals de oldtimers hé.
het zal nog puur zijn om liefhebberij i.p.v. echte studio materiaal, binnen de komende tijd natuurlijk hé.
vindt het wel jammer maja, das de evolutie die je niet kunt tegen houden.
pc is de toekomst in alles !!!!!!!!!!!
 
het zal nog puur zijn om liefhebberij i.p.v. echte studio materiaal, binnen de komende tijd natuurlijk hé.
vindt het wel jammer maja, das de evolutie die je niet kunt tegen houden.
pc is de toekomst in alles !!!!!!!!!!!

Sorry hoor, maar dit is echt blahblahblah shit...

PC is de toekomst, yeah right, ik heb die troep een paar maanden geleden de deur uitgedaan...hardware is gewoon de shit.

PC softsynths dat is net zoiets als douchen met je sokken aan.
 
Kunnen we misschien een nieuwe hardware/software discussie starten in een nieuwe thread waarin nieuwe argumenten worden aangedragen door beide groepen van aanhang zodat deze thread over de Arp 2500 kan blijven gaan?? Please..
 
Origineel geplaatst door smackos
Sorry hoor, maar dit is echt blahblahblah shit...

PC is de toekomst, yeah right, ik heb die troep een paar maanden geleden de deur uitgedaan...hardware is gewoon de shit.

PC softsynths dat is net zoiets als douchen met je sokken aan.

Smackos,

Ja en een pijl en boog is ook veel efficienter dan een machinegeweer. Wat is dit voor vergelijk. Het werken met PC heeft de toekomst en vintage niet. Zo simpel is het. Vintage is zo leuk omdat het vintage is. En ben nou even heel realistisch. Veel vintage synth's klinken echt niet zo fantastisch. Zware overschatting.
 
Die Arp is overduidelijk het geld niet waar zoals eerder aangegeven.
Zo veel bijzondere onderdelen heeft die niet wat hem uniek maakt.
De filter is van Moog gejat en mischien de multimode vcf wel.
Maar of de rest nou top notch is???
Volgens mij niet dan kan je de modulaire knaken beter besteden hoor.
 
:D Ik had hier even weer zo'n zin in. Die eeuwige VST en Realting discussie. Oké mensen, mijn Moog prodigy was een ruig beest en ook mijn MS10 was leuk maar tjonge dat waren synth's die betaalbaar zijn. 7500€ voor een Arpie. Dan wil ik voor dat geld ook dat er een compleet 50 koppig engelenkoor uit komt. Maar wat doet ie; broem, woesj, bleep, tuut enzo.
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
ja hoor daar gaat ie weer.............


Hou van software maar had ook graag zo'n mooie arp gehad.......ziet er een stuk mooier uit dan een dvd doosje.

Zou idd mooi staan bij mijn houten vloer. Nou als ik mocht kiezen doe dan maar een Moog Modulair. Dus ik geef je geheel gelijk. Maar als die kast er staat dan denk je toch ook weleens eerlijk bij jezelf. Had ik die 10.000 euro niet beter kunnen inversteren in een zeilboot? Veel leuker :D
 
Origineel geplaatst door mono-poly
The Prodigy is ook de slechste monofone Moog ooit gebouwd. :D
In klank dan.

Ja idd dus ga ik ervan uit dat als je die 400 euro gedeelt door 7500 dat je dat een 18,75x betere synthesizer krijgt. Nou ik denk het niet. In klank dan.

:D
 
Nee je kan beter een Serge animal panel + een soup kitchen kopen of zo :D
Die zij zo vanaf de plank nieuw leverbaar.

:D

panel_animal_150dpi.jpg

panel_soup_kitchen_150dpi.jpg
 
Maar mensen let wel!!!! Ik vind vintage geweldig. De gekste de onbekendste is een thread die ik zelf gestart ben; https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=19708 ik wil daarmee aangeven dat we open moeten blijven staan voor verrassende leuke en creatieve ontwikkelingen. Spijker je niet vast op een oude kast van 7500 euro. Wat geeft zo'n ding nou precies de waarde. Ik probeer een synth toch altijd muzikaal te bekijken. Ondanks dat eye-candy ook leuk is vind ik het nog veel interessanter wat een apparaat kan. Dus als iemand roept; dat is helemaal niet veel geld. Denk is JA, dat is het wel. En wat kan het apparaat eigenlijk echt. Is het zo ontzettend speciaal dan?
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Nee je kan beter een Serge animal panel + een soup kitchen kopen of zo :D
Die zij zo vanaf de plank nieuw leverbaar.

:D


panel_soup_kitchen_150dpi.jpg

Een soep keuken, Kijk daar wil ik mijn zuurverdiende geld wel aan uitgeven :D
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Sorry hoor..........,
maar voor mijn huiskamer toch liever een moog modulair dan een serge, ziet er niet uit man.

Ik heb ook liever een Saskia ;)
 
Back
Top