Even voorstellen

davidoff33

Nieuwkomer
Lid sinds
8 augustus 2005
Berichten
22
Locatie
hasselt - belgium
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.

Ik ben Davidoff, 33 jaar en woonachtig te België.
Na 15 jaar dj'en (in de globale betekenis v/h woord) ben ik nu beland op een moment dat het voor mij afbouwen is. Heb nog wel regelmatig een boeking opstaan, maar het iedere week MOETEN en PRESTEREN is er zowat uit aan het gaan. Daarom wil ik me nu bezig houden met het maken van tracks en remixes.
Mijn voorkeur van muziek is héél breed, maar het liefst vanal hoor ik graag elektro, disco-house en trance.
Ik zou ook niet weten wat voor een track ik ineen wil steken maar we zullen wel zien na verloop van tijd, welke richting we gaan inslaan...
Ik heb via een vriend van mij die ook lid is van dit forum "de microbe" te pakken gekregen...
Op gebied van zelf muziek maken ben ik een absolute leek !!! Maar ja dj'en leer je ook niet op 1,2,3 hé :)
Ik werk met het programma REASON 3.0 van Propellorheadz. Dit is het enige programma wat ik op het moment heb en waar ik wat mee aanfrutsel. Het lukt me toch al om wat loops te maken en wat aan te modderen met de drumcomputer. Maar ja, ik ben pas 1 week onderweg éh...
Ik heb me ook al ingeschreven voor een cursus REASON 3 die start in december dit jaar. Nog ff wachten dus...
In ieder geval ben ik van zin om tot het uiterste te gaan en mij volledig te concentreren op het maken van muziek. En na verloop van tijd ook met hardware te beginnen tuurlijk.
Ik heb me hier ingeschreven omdat ik zoveel mogelijk nuttige informatie wil bekomen van members voor een leek/groentje zoals mij.

So everybody...
laat de tips maar komen. :):):)

ps.: Ik heb ook een eigen website. www.djdavid.be
 
Welkom
 
Back
Top