[mrt-tech] - fatboy slim - star 69 (mrt shining star remix)

Origineel geplaatst door mrt
neenee, beroepsmisvorming:
je wilt zoveel horen dat je zelf dingen begint te verzinnen ;)


misschien daarom dat je de twee verwarde

Gaat niet best met me...

Maar klopt, zou goed kunnen wat je zegt. Volgens heb ik het geluid voor het eerst gehoord uit een M1, maar daar kan ik me in vergissen (als ik daar dan toch mee bezig ben... :) ).
 
kan je die stem niet een beetje naar de achtergrond duwen?
die pad zijn echt wel lekker alleen vind ik die vocal een beetje in de weg zitten.
ik zou ook meer effecten op de stem gebruiken. je laat hem nogal veel loopen en het na een paar keer toch wel irritant. dus misschien een paar keer minder loopen. maar voor de rest vind ik het een lekker track :dj:
 
Prima track hoor. begin best wel rauw maar dan opeens een melodie erin die de track bij mij zoek maakt, jammer.
 
Origineel geplaatst door isnieZot
kan je die stem niet een beetje naar de achtergrond duwen?
die pad zijn echt wel lekker alleen vind ik die vocal een beetje in de weg zitten.
ik zou ook meer effecten op de stem gebruiken. je laat hem nogal veel loopen en het na een paar keer toch wel irritant. dus misschien een paar keer minder loopen. maar voor de rest vind ik het een lekker track :dj:

stem zachter misschien, maar minder loopen? now way... net lekker... dat flard tekst heeft zoveel kracht, dat ik het bijna niet meer als tekst zie...
 
ok, ik heb hem nog een keer online gegooid, met de laatste veranderingen

hier

helaas, minder loopen zie ik ook niet zitten, inderdaad om bovenstaande redenen...

ik denk wel dat de vocals nu wat meer naar de achtergrond staan
beats zijn strakker, minder rommelig, mss alleen nog die té harde vinylpopjes van de acapella d'ruit knippen, maar momenteel ben'k er beu aan gewerkt :)
de climax zit nu wel snor vind ik...

enjoy

m.r.t.

tja chosenminder, de gustibus...
ik weet dat hij in het begin redelijk tech lijkt en percussiegericht en dan meer naar festival-dance neigt... (niet dat'k wil zeggen dat het een festivalplaat is, maar dat gevoel roep het bij mij althans op) maarja 'k heb ook zo m'n invloeden en die komen zowat van alle kanten ;)
en ik wil ze dan graag ook allemaal in m'n nummers / remixen verwerken...
 
lekker. hij lijkt in het begin een beetje snel, en de beats lijken (nog steeds? ik heb de vorige versies niet gehoord) een beetje rommelig getimed. misschien dat het wat vreemd klinkt door wellicht wat teveel limiting/compressie. helaas blijft die indruk van de timing een beetje hangen door het nummer heen. die pads maken echter vreselijk veel goed, en de stem is natuurlijk ook vet. overal past het prima bij elkaar, en die kleine probleempjes daar wil ik dan nog wel mee leven :)
 
Origineel geplaatst door lafurieetlafoi
lekker. hij lijkt in het begin een beetje snel, en de beats lijken (nog steeds? ik heb de vorige versies niet gehoord) een beetje rommelig getimed. misschien dat het wat vreemd klinkt door wellicht wat teveel limiting/compressie. helaas blijft die indruk van de timing een beetje hangen door het nummer heen. die pads maken echter vreselijk veel goed, en de stem is natuurlijk ook vet. overal past het prima bij elkaar, en die kleine probleempjes daar wil ik dan nog wel mee leven :)

idd, links en rechts nog een paar kleine schoonheidsfoutjes, maar overall idd lekkere track

staat op m'n ipod:yamaha: .... moet em nu toch al zeker 30keer helemaal gehoord hebben ;)
 
Origineel geplaatst door lafurieetlafoi
lekker. hij lijkt in het begin een beetje snel, en de beats lijken (nog steeds? ik heb de vorige versies niet gehoord) een beetje rommelig getimed. misschien dat het wat vreemd klinkt door wellicht wat teveel limiting/compressie. helaas blijft die indruk van de timing een beetje hangen door het nummer heen. die pads maken echter vreselijk veel goed, en de stem is natuurlijk ook vet. overal past het prima bij elkaar, en die kleine probleempjes daar wil ik dan nog wel mee leven :)

wel eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, en storend ook niet...
het mag een beetje swingen en in z'n voegen rammelen, ben wel wat meer gewoon op dat gebied (ooit eens naar een liveset van terence fixmer geluisterd? die neemt een loopje met syncen en timen...)

over de algemene bpm ben'k het wel redelijk eens, ik vind persoonlijk ook 140 bpm iets té voor het 'genre', 137 ofzo zou beter zijn, mss verander ik dat nog

thanx

m.r.t.

schoonheidsfoutjes? laat maar weten, mss kan'k 't nog wa verbeteren ;)
maar vergeet niet
'beauty is in the eye of the beholder' ;)

edit: net nog het origineel beluisterd, en dat is nu ook niet bepaald strak te noemen 8)
:doei:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top