[Tech huis] Consumer - Plus and minus

aha! een nieuwe consumer, altijd leuk. :)
mooie pads. (absynth?) die square bas na 2 min. lekker.
die break op 1:50 klinkt wel een beetje rommelig.
die kick die je gebruikt. is dat een sample(s?) die je hebt ge-eqed en gecompressed?
of heb je ze zelf ergens mee gemaakt?
kvinnet wel een mooie track. :dj:
 
De voornaamste kick is een sample met compressie maar je hoort er wel nog wat andere percussie samples over, de kick op zich klinkt niet zo spectaculair. De pads waar je 't wschl over hebt komen uit z3ta maar er zitten ook wat absynthsweeps in als je die bedoelt.
 
Kan best saai zijn om voor je computer naar te zitten luisteren maar daar is hij ook niet voor bedoeld. Ik ben akkoord dat er nog ruimte is voor een extra laagje maar mijn cpu had daar niet zoveel zin meer in...
 
Ik luister nu over een laptopje, kan dus niet veel zeggen over de mix. De geluiden die je gebruikt vind ik erg mooi. :okdan: De opbouw van het nummer kan wellicht nog wat verbeterd worden Misschien zou je toch nog wat meer kunnen variƫren.
 
Nee!! niet varieren!! da's eng!!

;)

het is imho geen radio liedje. lekker leeg laten en de dansvloer en de dj zijn werk laten doen!

komt dit uit op plaat?
 
Missing links: my point exactly. En op plaat, neen, eens ik nog een paar nieuwe nrs heb gaat die wel mee op een promo cd naar hier en daar. Bedankt voor het luisteren!
 
Toffe shit!
 
Niet mijn ding, beetje te richtingloos voor mij, maar wel heel mooi gemaakt! Dat house snare-tje dat op gezette tijden voor de beat komt, wie heeft dat ooit bedacht? Die gast is meesterlijk! De conga is ook erg fijn, mag wel wat harder in de mix van mij.
 
lekkere 'zondagmiddag afterparty in tuinfeest-setting'-house

Ik vind het zaagje persoonlijk net iets te steriel. Van de andere kant geeft hem dat ook juist karakter.
 
Heerlijk relekste track. Idd perfect voor in een groovy club.

Misschien 1 dingetje erbij. Een betoverend leadje ofzo... Ik weet nie. Om na een paar minuten de boel nog net even iets op te liften zeg maar.

Maar het is een lekker nummer. Ik heb Save as gedaan :)

GreetZ Gossen
 
Relaxte track... zou'm zo draaien (als ik dat weer een keertje mocht). Alleen de baslijn is flowt niet zo lekker.
 
Origineel geplaatst door andry
Relaxte track... zou'm zo draaien (als ik dat weer een keertje mocht). Alleen de baslijn is flowt niet zo lekker.

De laatste zin van mij flowt ook niet zo lekker..
 
Is zeker ni slecht zo'n relax nummer ..

Zou misschien nog idd iets erbij zoeken om er wa meer variatie in te brengen ..

Maar ge ziet ik ben totaal "ontspanne" na het horen van dit nummer .. :D

"Go With The Flow" :mega:

Nizza%20relax.jpg

Groenten,
Com 8
 
Back
Top