[techno] Pjotr G - Public Struct

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Niet echt mijn stijl Techno?!

Maar hij is echt klasse !!! :okdan:
 
Klinkt lekker, beetje weinig variatie... maar misschien heb ik de variatie gemist omdat ik zat te surfen...

Druid

PS: Wat is er veranderd in je studio?
 
ik ben verhuisd, en de studio dus met mij

En over variatie, dat heb ik al meer gehoord, ik wacht wat reacties af, en dan zal ik nog wel doorsleutelen
 
Dat wordt dus een verplichte foto update natuulk. ;)

De track is weer lekker hoor. Lekker spelen met variatiebrokjes.
 
NICE muziek ik wacht eigelijk ook wel op een fote van je nieuwe huis met studio er in :)
 
Jongens, ik ben jarig vandaag, dus ff luisteren :D :koffie:
 
Allereerst gefeliciteerd :biertje:

Wat betreft de track...
Een beetje variatie zou geen kwaad kunnen denk ik. De intro en autro zijn precies hetzelfde met daar tussen in de rest wat allemaal wel erg veel van het zelfde is. Misschien een beetje een soort van opbouw met en een break in het nummer om zo een beetje variatie te krijgen. Nu heb ik de hele tijd het idee dat er wat aan zit te komen maar het komt maar niet.
De drive en de mix van het nummer vind ik wel zeer ok.
Suc6
 
lekker, en ik zou hem zelfs niet lomp durven noemen, hij is zeer onderhoudend!

ik krijg soms grijze haren van mensen die om variatie/climaxen smeken,
techno is ontstaan in industrie-steden, daar draaien machines 24/24 op hetzelfde ritme,
altijd dezelfde hydraulische, pneumatische, etc. geluiden
daar is 'variatie' of een 'climax' uit den boze, want dan scheelt er iets aan de machine
(ofwel zit er iets niet goed -> variatie, ofwel ontploft de boel -> climax)
simplistische opvatting maar geeft wel goed weer hoe'k het bedoel...

so, don't underestimate the power of repetition!
een de(r)gelijke technotrack moet je in 16 tellen gehoord hebben, en liefst met het gevoel
'dat is het', anders wordt het toch nix... dan blijft ie vanzelf onderhoudend...
als je je afvraagt: waar blijft de climax, dan zit je in het verkeerde muziekgenre imo

en een goede dj weet een track altijd wel in te passen zodat het niet 'saai' wordt...
(saai in de betekenis van: toegankelijk voor de 'het-hele-concept-techno-misvattende' dansvloerbezetter)

jep, ik krijg er een oergevoel bij...

m.r.t.
 
Laatst gewijzigd:
het is een hele vette groove volgens mij heeft een goeie groove niet veel variatie nodig zeker als de track bedoeld is om op te dansen ik vind het in een club ook zwaar klote als je op een onbekende plaat danst ze ineens met super vage break of bridge komen
 

Attachments

  • icon_rasta.gif
    icon_rasta.gif
    315 bytes · Bekeken: 84
das wel waar maar dan moet die ene leadsound wel zo bruut zijn en moduleren dat t interessant blijft
dan kan t
wel een plaat om lekker mee te kunnen kutten als dj.. en hij klinkt weer lekker, maar daar had jij niet zo veel problemen mee dacht ik

*spammode on* bij 'luister hier ook eens naar..' kan je lompe electro horen *spammode off*

:D
 
Back
Top