• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Peavey Spectrum Filter/modded TR-707/Simmons SPM8:2/Ibanez FZ5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oozi

Ouwe rot
Lid sinds
3 juli 2002
Berichten
1.156
Locatie
Boxtel oost
- Peavey Spectrum Analog Filter. Uit de manual: “The Spectrum Analog Filter is designed to be used with any midi or non-midi sound source. It consists of a three-channel input mixer, followed by a “Classic American” voltage-controlled filter (VCF),then by a voltage-controlled amplifier (VCA). These three elements compose a classic analog monophonic synth, with the exception of the oscillators. Use any sampler or sound module to drive the Spectrum Analog Filter with harmonically rich sqaure, triangle, etc…waveforms, or any sample. This configuration gives the quality of analog synthesis not obtainable with the digital synth or sampler on it’s own. The Spectrum Analog Filter is also fully programmable, making it ideal for live situations. The Spectrum Analog Filter also features an analog signal trigger input which allows non-midi instruments to drive it. this allows using the Spectrum Analog Filter to process an electric bass, guitar, kick drum or any other audio signal.”
Hij schijnt nogal wat weg te hebben van ‘n Moog filter, maar dat zegt mij niet echt veel. Handig apparaat, leuk geluid en leuke mogelijkheden, maar gaat weg omdat ‘t toch niet echt mijn ding is en ik de ruimte in m’n rack voor andere dingen kan gebruiken. Amerikaanse (110v) adapter maar de 220>110 omvormer krijg je d’r bij. Manual als PDF. € 200,-

050705_gear4sale_peavey.jpg


- Roland TR-707 met trigger-out modificatie. Met de 5 schakelaars links naast de memory-cartridge opening kan je de bassdrum, snaredrum, low tom, mid tom en high tom schakelen tussen het originele geluid en een audio-trigger; een korte ‘tik’ dus. Als de schakelaar op ‘trigger’ staat wordt ‘t betreffende instrument meteen ook uit de ‘main mix’ op de stereo-outputs gehaald zodat je niet ineens een harde ‘tik’ hoort waar je dat niet wil. De triggers werken dus alleen op de individuele outputs. Ik gebruikte dit o.a. om analoge drumsynths die met triggers werken te sequencen en om b.v. de accent van m’n eveneens gemodificeerde mc-202 te triggeren. € 160

050705_gear4sale_TR707.jpg


- Simmons SPM 8:2: 19” Midi Programmable Mixer met LFO en geheugens. Uit de manual: “With the introduction of the SPM 8:2, midi can be used to control audio mixing, a field all too often taken out of the hands of the musician. SPM 8:2 is an eight channel stereo mixer with all the facilities of a conventional mixer but you are in complete control. 64 different mixes can be stored in SPM 8:2 computer and each one is instantly recalled by an optional footswitch or midi patch change. Level, three-band equalisation, two FX send and return channels and panning are all programmable as is the crossfade time between patches. In addition to these conventional facilities each channel features an independent LFO which can be utilised to create spectacular effects such as auto-pan and phasing. The LFO’s can be used dynamically, again increasing your control.”
Ooit gekocht toen ik dacht dat ik meer kanalen op m’n mixer nodig had. Ik kreeg ‘m met een kapotte voedings-trafo die ik toen heb vervangen, daarna nog een tijdje een beetje mee gespeeld maar nooit echt gebruikt omdat ik ‘m toch niet nodig bleek te hebben. Door de nieuwe trafo wordt de behuizing op de plek waar deze zit nogal warm, hij heeft natuurlijk wel wat gebruikssporen en als hij lang stil heeft gestaan met ‘ie ff opwarmen (bakkie uit de jaren 80..), maar hij doet ‘t voor zover ik kan testen gewoon naar behoren. Geen rackoren, wel manual. € 150,-

050705_gear4sale_SPM82.jpg


- Ibanez Soundtank FZ5 60’s Fuzz: eenvoudig distortion pedaaltje met Level, Tone en Dist. knoppen.. Gaat weg omdat ik ondertussen met 3 19” distortion’s en de effecten in m’n Nord Modular en m’n A3k wel voorzien ben op dat gebied. € 30,-

050705_gear4sale_FZ5.jpg


bij interresse mailen of PB'en.
alles liefst ophalen in Eindhoven maar versturen kan eventueel ook.
ik ben niet geïnterresseerd in ruilvoorstellen, behalve eventueel voor een Waldorf Rack Attack of een DSI Evolver.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top