Verticale keyboardstandaard...?

Jeroen

Jazzy lid
Lid sinds
24 april 2002
Berichten
1.602
Locatie
Maarssen
Hi,

Voor mijn studio ben ik op zoek naar het volgende. Ik wil eigenlijk een uitgebreide keyboardstandaard voor 4 keyboards of meer, maarre, het grondvlak mag maar 50 diep cm zijn. De meeste standaards zijn dieper dan dat en vallen dus af. Ook hoeven de keyboards niet onderling te verspringen zoals bij de meeste standaards (ik zet er keyboards in die ik nauwelijks bespeel).

Een stellingkast zou een perfecte oplossing zijn, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.

Hebben mensen nog tips?


Grtz,
Jeroen
 
Quiklok

Quiklok

Maar quiklok heeft nu juist geen alternatief voor mji. Datgene wat het meest in de buurt komt is 70 cm diep, te diep voor mij. Als je mijn gearlist ziet en weet dat dat allemaal (inclusief een acoustische piano) in een ruimte van 9 vierkante meter staat, begrijp je mijn probleem...

Grtz,
Jeroen
 
Zoiets misschien?
Qf548mou.jpg

http://www.quiklok.it/sottocategoria.php3?id=47
 
!

!

Dat lijkt er meer op. Op de amerikaanse site staat dit model niet. Alleen jammer dat je hem aan een muur moet bevestigen, dat wil ik eigenlijk niet...

Grtz,
Jeroen
 
Mooi

Mooi

Ok,

Het zag eruit als een muurmontage ding, en ik heb hem wel eens bij muziekwinkels tegen een muur gezien. Maar het lijkt inderdaad precies op wat ik zoek. Thanks!


Grtz,
Jeroen
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hee bekende foto.

waar heb je die vandaan Hover??
Van de beste website ever built ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
[BAnders zul je zelf moeten klussen ben ik bang[/B]

Misschien kan het custom materiaal van Ultimate ThinkerToys een uitkomst bieden, kan je lekker op maat werken maar niet alle zaken hebben dit op voorraad.
 
Quiklok

Quiklok

Dat Quiklok ding blijkt in twee varianten te bestaan. Eentje voor aan de muur, en eentje om aan beide kanten keyboards op te hangen (voor in een winkel). Beide dus helaas ongeschikt voor mij. Ultimate spul lijkt wel een (prijzige) oplossing...


Grtz,
Jeroen
 
is dit geen optie ??
Het zijn van die keyboard stands van quiklok die je los koopt.
Die dingen hoef je niet perse in dat rek te gebruiken, je kunt ze ook, zoals in mijn geval, in een 19 inch rack hangen, superstevig en practisch.
Of maak iets wat tgen de muur staat en probeer dat zo te maken dat je die stands erin hangt, zijn gewoon los te krijgen.

pic5.jpg
 
Back
Top