Novation Supernova

Status
Please reply by conversation.

Rolf

Ingeburgerd
Lid sinds
27 juli 2002
Berichten
29
Locatie
Amersfoort
Iemand suggesties waar ik goedkoop een Supernova vandaan kan halen? Het liefste de rack-versie én in Nederland.
 
Hoi, ik had onlangs de kans om een SuperNova II te kopen. Ik heb hem uiteindelijk toch niet gekocht.

Ik wil wel eens informeren of die SuperNova II nog te koop staat?

Let wel: 't Is in België, op amper 20 minuten van Antwerpen - vlakbij de autosnelweg, en het is geen rackversie dus. De vraagprijs is (was) 1200 EUR.
 
Hoi, als je dat zou willen navragen graag. Wat is overigens de reden dat jij hem toch niet gekocht hebt?

Bvb. dank.
Gr.,

Rolf :walker:
 
Een koopje!
 
Origineel geplaatst door Rolf
Hoi, als je dat zou willen navragen graag. Wat is overigens de reden dat jij hem toch niet gekocht hebt?

Ik informeer alvast even en hou je op de hoogte.

Ik heb zo'n uurtje met de SNII zitten spelen en ik kon er maar niet mee doen wat ik er mee wilde doen, qua geluiden dan. Ik had de handleiding wel hoor, daar niet van. de SNII is wel degelijk een superbak hoor maar hij klinkt nogal 'hard', 't lijkt wel of ie speciaal gemaakt is om lekker hard te scheuren. Aan mogelijkheden is er alvast geen gebrek hoor maar om het onderste uit de kan te halen moet je wel de nodige tijd vrijmaken om deze bak meester te worden. En ik heb nog veel tijd nodig om mijn huidige toestellen meester te worden dus nog een extra synth zou me voorlopig hinderen en teveel afleiden naar technische zaken waardoor ik uiteindelijk niet meer aan muzieken toekom.

Ik neem morgen terug kontakt op met de verkoper
:walker:
 
Ben het met jullie eens. Maar aangezien er laatst nog een Supernova Rack te koop stond (dus niet de 2 versie) voor € 750.
Kortom, voor mij volstaat de 'gewone' supernova rackversie ook.

Mochten jullie wat dat betreft nog suggesties hebben?
 
p.s. Hover, informeer maar gewoon naar die II versie, daar ben ik nml. toch ook wel in geïnteresseerd. Bvb. dank.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top