[D & B] Space Invaders....nieuwe track van mij...

Origineel geplaatst door Arveyman


hey... Wil je er niet een stuk of wat kwijt?? Ik ben nog op zoek naar een zooi d&b 12"es t.b.v. mixwerk enzo..

Arv

Ik denk dat ik er geen wegdoe, aangezien ik er niks voor terug krijg (behalve als ik op een platenbeurs ga staan). En het zijn toch herrineringen, en het is moeilijk ze weer te vinden als je ze mist. En als ik even uitreken hoeveel ik ervoor betaald heb.......had ik voor dat geld een VETTE studio kunnen hebben. Het is toch minstens 18.000 Euro aan vinyl..........en dan reken ik nog eens niet mijn dierbare soul/funk/jazz, en oldskool hip hop/ electro collectie mee......
 
Origineel geplaatst door DJ_C-Code
Het is toch minstens 18.000 Euro aan vinyl..........en dan reken ik nog eens niet mijn dierbare soul/funk/jazz, en oldskool hip hop/ electro collectie mee......

[nog meer offtopic]

tja, fijn he DJ'en? Ik zie wel is mensen met een kamerwand vol met platen, tja en dan ga je denken he? Ik heb niet zoveel vinyl (een stuk of 200) maar ik ben er maar mee gestopt om juist ja, het geld..
 
oeps! ik zit net ff te berekenen wat ik aan muziek schijfjes thuis heb staan......slik.....argh! schrikken!

ben ook ooit gestopt met vinyl kopen vanwege studie en krapbij kas enzo...maar toen des te harder weer begonnen met CD's toen er weer wat geld binnenkwam..mmm..toch maar es een brandkast met goed slot kopen ofzo
 
om eerlijk te zijn vind ik er weinig aan. Zowel op muzikaal vlak als op productie vlak. Veel te lange intro, veel te weinig variatie. Af en toe verdwijnt er een geluidje en komt er een ander bij + nog enkele drumrolletjes... dat zal het niet doen. De breaks zijn er wel maar werken niet.
Er zit ook een slechte reverb in, kan nie precies zeggen waar die op staat. Ofwel is het teveel reverb gebruikt ofwel duurt die te lang ofwel is het ruis.
Er wordt ook totaal geen gebruik gemaakt van het stereobeeld. 't klinkt een beetje plat. De balans zit ook verkeerd. zeker als die baslijn er bij komt.
Maar laat je niet demotiveren, dit is gewoon mijn gedacht...
 
Origineel geplaatst door caster
om eerlijk te zijn vind ik er weinig aan. Zowel op muzikaal vlak als op productie vlak. Veel te lange intro, veel te weinig variatie. Af en toe verdwijnt er een geluidje en komt er een ander bij + nog enkele drumrolletjes... dat zal het niet doen. De breaks zijn er wel maar werken niet.
Er zit ook een slechte reverb in, kan nie precies zeggen waar die op staat. Ofwel is het teveel reverb gebruikt ofwel duurt die te lang ofwel is het ruis.
Er wordt ook totaal geen gebruik gemaakt van het stereobeeld. 't klinkt een beetje plat. De balans zit ook verkeerd. zeker als die baslijn er bij komt.
Maar laat je niet demotiveren, dit is gewoon mijn gedacht...

Beste Caster:

Ik vind het echt geen ramp dat je feedback geeft (altijd welkom) maar 1 ding klopt zeker niet:

Hij is 100 % stereo afgemixt.....en remember het is MP3
dus ruis kan ook door compressie komen of slechte speakers aan jou kant....;)
 

Attachments

  • hb_logo.gif
    hb_logo.gif
    6,7 KB · Bekeken: 75
het ligt echt niet aan mijn boxen hoor ;-) ofwel is er ruis ofwel een slechte reverb. Misschien heb je je reverb ergens voor je compressor gezet.
Dat je in stereo hebt afgemixt hoor ik ook wel maar het stereobeeld wordt niet echt bespeeld, dat was mijn kritiek.
 
Back
Top