[track]Mijn spulleke

Gitaarwerk

Stamgast
Lid sinds
14 april 2002
Berichten
483
Locatie
Dordrecht
Ik zie dat je hier geen volledige tracks hoeft te posten..dus dan ga ik ook maar eens mijn lettertjes links op dit forum plaatsen..

Nou..dit alles heb ik gemaakt met reason (lekker makkelijk voor nu (later word et vele in midi omzetten en afmixen in cubase enzo)

maar ik weet niet wat andere ervan vinden.. er is al ondertussen veel aangepast.. maar weet niet of ik ermee door moet gaan of net als a et andere in de prullebak verdwijnt

http://www.trancebender.com/song2.mp3

wat ik al veranderd heb.. volume drums/langere release tijden van de synths, wat timing dingen (eigenlijk te veel om op te noemen :P )

naja..i give it a try :erm:
(ow jah.. et kan commercieel klinken : maar das de bedoeling ook :P )
(en ow jah :D tis ook men allereerste electronische muziek track..en ben er hard aan mee aant werken.. dit is maar een klein stukje ervan dus :P, maar wat wil je als je eigenlijk veel gitaar speelt :smeris: )
 
Laatst gewijzigd:
Tja...er moet nog veel aan gebeuren. Ik vind het in ieder geval zeker niet onaardig geprobeerd, maar ik mis toch wel het een en ander in het stuk.
Als je het als intro wilt gebruiken dan is het te lang, je moet toch wel vrij snel naar een climax toekomen in dit soort nummers. Ik zou bijna denken dat je 3 verschillende intro's hebt gemaakt. Misschien niet gek als je een van de stukken pakt uit het nummer (laatste stuk bijvoorbeeld) en dat als intro gebruikt en verder uitwerkt.
De combinatie van sounds is best aardig, maar kan nog wel wat meer pit gebruiken.

Als je gitaar speelt, waarom dan niet een mooie gitaar arpeggio inspelen op klassiek gitaar? Kun je mooie dingen mee doen. Bijvoorbeeld samen met de piano in je stuk, of misschien zelfs de piano vervangen. Ik vind de piano een beetje magere sound hebben, een goed klinkende gitaar arpeggio of een andere sample kan al een hoop toevoegen.


Misschien niet de meest positieve reply, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes! ;)
 
Laatst gewijzigd:
:) klinkt wel goed! zoals dj ripsaw al zei, het kan wel ietsje meer pit gebruiken maar op zich is het een goed begin!

alleen het einde vind ik niet zo :)

(hmm teken van herkenning van een nummer uit 2000 van mij !het is dat ik op vakantie ga maar anders zou ik het ff posten!_)
 
intressant..
Ja.. pit heeft et niet..ik heb hele nieuwe drumtrack al.. ik zei al dat ik et al flink veranderd had.. maar nog lang niet af.. ondertussen ben ik ook een dergelijk nummer aan et maken zoals die van Ferry Corster : Punk
lekker snoeihard en simpel :P (hard strak en simpel)

gewoon leuik om mee te beginnen enzo.. kritiek is altijd welkom..liever kritiek dan ja en amen1 :)

bedankt iig!
 
Back
Top