stel: je wint de lotto waar ga jij dan heen?

Origineel geplaatst door Nightstorm
hehe ok lijkt me niet leuk om mee te maken, maar niet inspirerend? nou maak ik ruige muziek, dus een beetje ruige wijk lijkt me inspirerender dan een schilderachtig dorpje :D

Kan ik me ook wel in vinden, ken die wijk niet maar hou wel van armoedegi buurten met grouwe gebouwen.
 
jaha het paradijs, alleen te warm in de zomer:D
 

Attachments

  • golf-course (wince).jpg
    golf-course (wince).jpg
    10 KB · Bekeken: 48
Eigenlijk moet je dat soort dromen gewoon uitvoeren zonder de lotto hoeven te winnen.

Ik doe niet eens mee met de lotto, dus valt er ook weinig te winnen.
 
Eigenlijk moet je dat soort dromen gewoon uitvoeren zonder de lotto hoeven te winnen.

Het leuke is dat dat ook erg makkelijk kan tegenwoordig. Met de vorming van de EU zijn veel landen toegankelijk geworden. Je hoeft alleen maar daar een baan te vinden en je kan meteen verhuizen.

Mijn droomland voor een studio heb ik niet echt. Nu staat hij dan in Ierland, maar om nu mijn droomland te noemen gaat me ook even te ver.
 
Origineel geplaatst door UndErdOg
Wat gaat iedereen toch naar warme landen!
Volgens mij kom je dan niet meer aan muziekmaken toe
Ik zit liever in een wat meer geisoleerde omgeving, zoals lekker ondergesneeuwd in siberie ofzo
Maar dan wel met een state-of-the-art studio, en 10Mbit verbinding naar de buitenwereld.
En af en toe een mooi boottochtje.
Dit is toch een ontzettend inspirerende omgeving of niet?;)

bij mij is het, hoe warmer, hoe meer inspiratie

als ik half bevroren achter mijn pc moet kruipen, komt er niet veel uit, als ik daarintegen zwaar bezweet achter mijn pc kruip, heb ik veel inspiratie. (ja ik ben een pc producer, en dan ...)
 
Düsseldorp in Duitsland...KLinkKlangStudio overkopen en als museum (waar je wel bijna overal aan mag zitten) openstellen.

(maarja waarschijnlijk staan er alleen nog 4 sony laptops :( )
 
als je genoeg poen hebt kan je natuurlijk ook wel een paar hutjes bouwen

eentje ergens in afrika voor warme zwetende percussieachitige muziek
eentje in een verlaten stukje canada voor de air-achtige meuk
eentje heel hoog in manhattan voor de urban rommel
en eentje in berlijn voor de punktliche electro

misschien is een redelijk demonteerbare studio en wat dragers met een leuke dakota wat :)

maar allereerst natuurlijk de wereld zien. Mensen die een hele grote zak met centen hebben en dood gaan zonder de wereld te hebben gezien zijn trieste mensen :stupid
 
Ik blijf dan toch lekker waar ik ben. Het is hier veel te goed. Het beste bier komt van hier, goed eten is er ook en het weer is nooit extreem. Ergens WONEN is nog iets anders dan op vakantie gaan...
Wat wel zal verhuizen, is mijn bankrekening, die gaat dan naar het mooie Zwitserland of zo... :D
 
Origineel geplaatst door DJ Fuse
maar allereerst natuurlijk de wereld zien. Mensen die een hele grote zak met centen hebben en dood gaan zonder de wereld te hebben gezien zijn trieste mensen :stupid

't is weer hedonisme troef hier }:| ;)
 
ikke!

ikke!

Euhh,Ik ga dan een blokje om het huis heen lopen .............................

En kom tot de ontdekking dat ik best wel gelukkig ben met wat ik heb.
Zou wel kleine aanpassingen doen zoals ,wat vakantie nemen ,maar zou gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben.
Ben wel Happy eigenlijk zo.......:mexico:

Maar er is 1 ding.....................zucht!!:{
 
Als je nu niet tevreden bent met wat je hebt zul je ook nooit tevreden zijn met wat je niet hebt.
 
Cruyf zou zeggen.

Als je de Lotto wint, win je niet de Toto. :D
 
euhhhhhhhhh...........

euhhhhhhhhh...........

Bedoel je de echte Cruyff of Edwin Evers!!8o) :dubbel:
 
Origineel geplaatst door waxx
(ja ik ben een pc producer, en dan ...)

Ik dacht dat computers tegenwoordig alleen nog maar in Azie ineengedraaid werden? :confused:
 
Lotto winnen ?

Lotto winnen ?

Studiootje bouwen op Formantera.
Vlakbij en idyllisch mooi.
 

Attachments

  • sea.jpg
    sea.jpg
    80,3 KB · Bekeken: 43
Back
Top