[track] nummer zonder naam

oef, 14kb per sec...

Ik luisteren! Wel leuk! Totdat na 2 minuten die breakbeat erin komt.. Dat had je nou niet moeten doen! ;)
Maar wel lekker wazig (in het begin)
Lekker creatief geweest dus Fuse!

R
 
Gaaaaf gedaan zeg!!! goeie ballans en
geweldige sounds!


:okdan:
 
yep lekker. die break past er best wil bij vindt ik.

niks verder op aan te merken eigenlijk

petje af
 
iek luistern wil.. ftp dood?
 
goed man :)
vooral dat zweverige melodietje!
en die breakbeat kan best...
enige minpunt is ff die 2 breakbeats door elkaar
 
Idiaan is soms slapen.

Dankie voor die compliment'n. :)
 
Ja was ik al een beetje bang voor toen ik Ableton zag staan... krijg altijd een beetje de kriebels van dat soort proggies. Ik weet nooit of ik het muziek maken moet noemen of eigenlijk alleen maar arrangeren :confused:

Ik vind dat je vrij veel op het origineel lijkende loopsamps hebt gebruikt. Zoals je introsound...de bliebjes melo...enkele breakbeats.

MAAR het neemt niet weg dat het wel lekker klinkt ;) Kan je misschien nog iets vertellen over hoe je te werk bent gegaan? Altijd leuk om te weten!
 
Gewoon alle samples bij elkaar gestopt en in Ableton uitgezocht wat ik vond bij elkaar passen. Het arrangement stukje voor stukje opgebouwd. Die technokit in de softsampler gezet en ook die Jupiter samples.
Nog wat gemixed en effecten eroverheen.

En de opdracht was toch, gebruik die samples.
 
Origineel geplaatst door fuse
En de opdracht was toch, gebruik die samples.

Jep tuurlijk... maar tis nou net zo leuk om te kunnen horen wat men voor fantasie heeft hier ;) Dus is het wel lachuh als iedereen gaat klieren en prutsen met de samps.

Anders wordt het zo'n "iedereen kan schilderen" idee misschien... JA nu komt het misschien niet verder dan vingerverven, maar ach wieweet komt er nog eens een nieuwe stijl uit dan ofzo :biertje:
 
Back
Top