AN1x > K-station ... en ruimtegrebrek

Status
Please reply by conversation.
ook hier : ga eens naar het strand ofzo.

ik heb een hele goede software sampler dus ik ga geeeeenn sampler kopen voorlopig.,

ach whatever .. :)

AN1x te koop!
 
Zo'n simpele midi controler kost met 115 euro anders een stuk minder dan een nieuwe synth en hoef je niet weer te verkopen. Leuke bijkomstigheid is dat je onbewust mijn proefkonijn kunt spelen :W
 

Attachments

  • uc16.jpg
    uc16.jpg
    17,7 KB · Bekeken: 107
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Zo'n simpele midi controler kost met 115 euro anders een stuk minder dan een nieuwe synth en hoef je niet weer te verkopen. Leuke bijkomstigheid is dat je onbewust mijn proefkonijn kunt spelen :W

heb je toevallig ook nog een linkje met meer info ?:)
 
Er is ook een versie die Pocket Dial heet. Imho nog net wat handiger omdat deze met endless knobs werken (kan iemand me even een Nederlandse vertaling geven...)
 
hee dat wilde ik ook zeggen ongeveer :)
hee maar een supernadeel van die evolution rommel is dat het werkt via usb :confused:
 
Kijk even op Thomann.de
Zoek deze beestjes even op en klik op de opties om een 3d beeld te zien... Zie daar, midiaansluitingen :P

mooie voeten roel, maar zie ik daar nu een champion?
 
hehe dankje... keek jij net zo geïnteresseerd over de schutting dan? :) maar inderdaad, geen champignon :P

This hot little USB controller unit provides finger-tip control for software plug-ins and virtual instruments, eliminating the frustrations of trying to use a mouse.
> dus vooral bedoel voor softsynths.,

vroeg me iets af, *ik heb het net ergens gelezen, maar weet even niet meer waar* maar in ieder geval, het apparaatje zou batterij-loos zijn (kortom stroomvoorziening via usb?) en dan kan je m toch niet los meer gebruiken?
 
Hmm dat zou ik even uit moeten zoeken. Gebruik zelf nog niet zo'n controller. Voorlopig moet ik het even doen met m'n Triton als Controller voor alle apparatuur. Op zich ook geen straf.
 
Origineel geplaatst door Roel
hehe dankje... keek jij net zo geïnteresseerd over de schutting dan? :) maar inderdaad, geen champignon :P


> dus vooral bedoel voor softsynths.,

vroeg me iets af, *ik heb het net ergens gelezen, maar weet even niet meer waar* maar in ieder geval, het apparaatje zou batterij-loos zijn (kortom stroomvoorziening via usb?) en dan kan je m toch niet los meer gebruiken?

Heel wat USB-apparaten hebben geen voeding meer nodig. T.t.z. ze halen hun stroom uit de powersupply van de computer via USB (is ook zo voorzien in de USB-standaard).

Idd, dergelijke controllers zijn uitstekend om softsynths te bedienen. Om gewoon andere toestellen te bedienen, zonder computer, zal je toch een controller met MIDI nodig hebben.

En jouw AN1X is daar toch geschikt voor, niet. Ik zou de AN1X gewoon houden. Kan je andere o.a. andere toestellen aansturen, met en zonder computer.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top