update Bouncemasters - Jamming Frequencies

ok dan! ik ga zo eens gelijk eens mijn oude platen collectie eens beluisteren krijg ik gelijk zit in als ik dit hoor mooie stereo effecten enzo.

ik vindt het mooi gedaan!!
 
gaan we ff hakken dan.....

klinkt wel stoer alleen mag er wel wat meer laag in de kicks...
ik wordt niet echt van mijn stoel afgeblazen!...

vraag van mijn kant: waar heb je dit mee gemaakt?

en het einde is wel erg abrupt, misschien handig om een outro te maken, heeft de dj ook nog ff de tijd om zijn volgende plaat er in te mixen...:dj:
 
ja super! grote verbetering. vooral het stuk vanaf 2:45 vind ik goed.

misschien nog wat puntjes ter perfectie:
- intro is misschien wat slordig, mag wel wat gestructureerder.
- dat soort kinderstemmetje wordt wat vervormd soms, vind ik zonde want dan gaat het zachte effect eraf.
- basskick valt soms weg ofzo?

je moet idd maar eens naar het laag kijken..

ik vind er een hele goeie variatie in zitten! kunnen de trance producers van nu nog wat van leren...

waar heb je die SFX in het begin vandaan? ook bewerkt enzo?

ga zo door :)
 
ook t mooie is, ben de originele vocal kwijt, heb m eens gedownload, en per ongeluk overschreden met teveel reverb en echo. kan nu dus niet meer terug.

bij de basskick is t zo dat ik aan t eind vh pattern soms 1 noot weglaat, dus ipv van 4 noten 3, dan heb je dus ff wat variatie in je bassline.

ja laag in de kicks, eerste kicks zijn gestapeld , misschien moet ik die phaser eraf halen, zodat ie zijn kracht terugkrijgt.

fx is gewoon bewerkt, wat soundjes, komen uit de fm7 en de pro 52.

thankx voor feedback, maar eh wat vinden jullie nou van die bass aan t einde ???

en t einde in nog niet in zicht, vandaar dat ie zo abrupt stopt.
 
Het is niet echt mijn stijl maar hij klinkt wel 'n stuk beter als die vorige. vooral de white noise effect vind goed.
en inderdaad,
Tja, die basskick.
Het lijkt wel alsof er geen genoeg polyfonie meer is
vanwege de lange release.
 
Nice! hele vooruitgang!

dat effect is idd erg vet!

En die bass, daar moet echt iets aan gedaan worden...
 
Vanaf 3:04 vind ik hem goed. De rest daarvoor daar raak ik niet echt opgewonden van, komt vooral door de slappe basskick. Misschien met EQ er bij draaien ipv terug (het lijkt dat je ergens een freq naar beneden hebt getrokken met EQ voor de dist) en iets meer distortion.

Als ik in Winamp naar de grafische weergave kijk is ie mooi recht op het einde (3:04 en verder), alleen ik mis de laatste 2 banden, komt wellicht door de mp3 kwaliteit.
 
oke das duidelijk kick moet voller, meer laag erin, kzal er eens naar kijken. kick is gestapeld, misschien wat beter afstemmen.

thankx voor de goeie feedback !!
 
Back
Top