Etek mixer

Plurk

Nieuwkomer
Lid sinds
27 juli 2002
Berichten
2
Locatie
Zoetermeer
Hoi allemaal, ben nieuw hier op t synthforum. Ik ben een beetje aan t orienteren wat ik allemaal nodig heb om op mn PC gitaar en bas op te nemen.
Zag van de week bij Rockpalace een Etek mengpaneeltje voor weinig en vraag me nu af of het de moeite loont om die aan te schaffen.
Hoe is de kwaliteit in verhouding met Behringer of andere goedkope mixertjes. Iemand enige ervaring ermee ?
 
Om je gitaar en bas op te nemen, zie dit draadje En als dat je honger nog niet stilt dan kan je altijd de site van Gitaarwerk (forumlid) erop nalezen.
Etek als mixer ken ik niet dus daar kan ik zelf niet iets nuttig over vertellen. Maar maak gerust gebruik van de zoekfunctie want over mixers is hier al heel wat verteld hoor.
 
Laatst gewijzigd:
het zoetermeerse volkje op dit forum wordt maar weer eens versterkt.

welkom
 
Beetje beter..

Beetje beter..

Een betere mixer heeft als bijkomend voordeel dat je - mocht je ooit naar een andere mixer toewillen - er op de tweedehands markt ook nog iets voor terugkrijgt.

Vlak ook zeker Mackie niet uit.. die 1402's zijn best te betalen.. en het zijn erg goeie kleine mixertjes. Zelfde geldt (in iets mindere mate?) ook voor Spirit natuurlijk.
 
Ok bedankt allemaal voor de respons, ik denk dat ik me op de Behringer 2642MX stort. Nu nog even de 2hands sites aflopen
 
Back
Top