[track] Proggy

Mijn mood over het nummer :erm: tot :)

Heerlijke beuktrack...lekker underground...maar er had wat mij betreft toch wel ergens een break met daarna een mooie climax erin gemogen... Nu heb ik dat je na zo'n 3 minuten het toch wel een beetje weet, zeg maar. Maar verder lekker hoor!!
 
ja best wel lekker idd, leuke geluidjes enzo. misschien moet inderdaad er een tweede mix van maken (deze wel houden!!) en dan eentje met climax idd

maar puik werk :)
 
klinkt inderdaad best lekker, maar zou iets meer power mogen hebben. Tenzij het juist je bedoeling was om dit effect te creeƫren....
 
Dit is best wel een geinig nummer hoor. Beetje subtiel en als het strakker gemixed word dan klinkt het al snel beter hoor. Het is nu een beetje dof en teveel bas zit er in. En behoorlijke nivo verschillen per stuk dus nog niet helemaal uitgebalanceerd.

Bij deze een idee van wat ik er ongeveer qua mix van zou maken. :)

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/proggy_mastered_by_fuse.mp3

enjoy!
 
Fuse, dat klinkt inderdaad wel beter. Je hebt gelijk dat de aan de bas nog gesleuteld moet worden.. Dat vind ik meteen ook het moeilijkste van alles! Het klinkt bij mij thuis over de monitors of koptelefoon best wel, maar de bas komt er later op een ander systeem nooit helemaal uit. Hoe komt dat toch?


bedankt voor de reacties!
 
Hey goeie tip, dat ga ik is even uitproberen.. Maar waar moet ik dan op letten? Moet het een redelijk vlak spectrum zijn voor het beste resultaat? Of zoals je zegt, vergelijken met andere (commerciele) nummers?
 
nee je spectrum moet aflopend zijn [nou ja moet niet, maar klinkt wel het beste]
behalve dan voor de sub bass.
maar de [gewone] bas moet het hoogst zitten in het spectrum en vanaf daar moet het langzaam aflopen.
 
Dat verhaal van het spectrum gaat niet altijd op trouwens.
Maar het helpt wel je eigen boxen een beetje in te schatten.
 
Back
Top