De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

De "Maak Bewust Een K#t Nummer" Contest I

  • Jazeker, altijd en overal!

    Stemmen: 132 30,6%
  • Vooral met een zak borrelnoten

    Stemmen: 48 11,1%
  • Alleen op zondagmiddag

    Stemmen: 31 7,2%
  • Slechts bij volle maan

    Stemmen: 24 5,6%
  • Na de sex

    Stemmen: 62 14,4%
  • Als de TV weer klote is wel ja

    Stemmen: 36 8,4%
  • Alleen die nummers van dat ene sf-lid

    Stemmen: 98 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    431
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D het mooie is dat er geen regels zijn..
 
what_the_fuck.jpg


SadBunny - Fok Coders
/edit: ".mp3" verwijderd uit songtitel...

http://www.sadbunny.nl/kudt/SadBunny_-_Fok_Coders.mp3
 
Laatst gewijzigd:
een regel tekst idd :D

maar erm, waarom de underscores in de naam? dat was voorheen nooit :mexico:

Dat doe ik sinds vlak nadat mijn account vol was en ik op sadbunny.nl verder ging. Ik heb een schurfthekel aan spaties in URL's (dan krijg je %20's en zo) maar ik houd van meerdere woorden in een songtitel... Eerst haalde ik de spaties gewoon weg maar dan wordt de URL minder human-readable, dus nu gebruik ik de Total Commander rename-wizard en doe ik gewoon zoek&vervang " " door "_".

Maar zeg maar hoe je het het liefst hebben wilt?
 
Dat doe ik sinds vlak nadat mijn account vol was ..... :?
Kan dat? gebeurd als je te veel upload? En kan je dan wel met de zelfde IP een nieuwe aanmaken? :o:

Een nieuwe aanmaken terwijl je er al een hebt is niet de bedoeling... Max attachments is 1 GB en je kunt ze niet zelf verwijderen, en als je dan probeert contact op te nemen met SF via een report optie van het forum antwoordt er niemand, althans niet als ik het probeer :D
 
het kan nutuulk niet zo zijn dat de vooraanstaande grootmeesters des kut straks niets meer kunnen posten omdat hun limit tot de nok toe vol zit... als er geen gehoor word gegeven aan de vraag om in de attachments te snijden dan moet er in het uiterste geval maar een nieuwe noikname worden aangemaakt...

want the golden shower must go on! :dj:
 
het kan nutuulk niet zo zijn dat de vooraanstaande grootmeesters des kut straks niets meer kunnen posten omdat hun limit tot de nok toe vol zit... als er geen gehoor word gegeven aan de vraag om in de attachments te snijden dan moet er in het uiterste geval maar een nieuwe noikname worden aangemaakt...

want the golden shower must go on! :dj:

Heb ik ook geprobeerd maar dan wordt 't geweigerd wegens dat ik er al een heb. Ik vind het een beetje beneden mijn waarde om dan te gaan smiechten zodat ik een andere nick met een andere e-mail vanaf een ander IP-adres kan nemen... Ik heb twee contactpogingen ondernomen vanuit SadBunny in de afgelopen maand, maar geen respons. Minpuntje voor SF, maar op een gegeven moment is het gewoon jammer maar helaas, dan maar extern posten.
 
minder lullen, meer kutten! :)
mee eensch maar dit is wel belangrijk aan de andere kant nutuulk...
Heb ik ook geprobeerd maar dan wordt 't geweigerd wegens dat ik er al een heb. Ik vind het een beetje beneden mijn waarde om dan te gaan smiechten zodat ik een andere nick met een andere e-mail vanaf een ander IP-adres kan nemen...
inderdraad, ben ik het ook wel mee eensch... nou ja, men heeft al wel eens bij zoid gehoor gegeven aan zijn wipe request... maar zit je al aan je limiet dan?
een andere grote meesterkutter post nu onder een andere nick maar zet zijn K#s extern weg, kan zijn dat ook zijn request is geweigerd destijds...
 
inderdraad, ben ik het ook wel mee eensch... nou ja, men heeft al wel eens bij zoid gehoor gegeven aan zijn wipe request... maar zit je al aan je limiet dan?
een andere grote meesterkutter post nu onder een andere nick maar zet zijn K#s extern weg, kan zijn dat ook zijn request is geweigerd destijds...

Ik zit al een maand of wat aan mijn limiet, makkelijk terug te vinden, sinds ik weer extern ben gaan posten... :) Mijn attachment bakje zit nokvol.

Anyway...

SadBunny - Underway - SadBunny Reverse Cheeseheading Abel.mp3
http://www.sadbunny.nl/kudt/SadBunny_-_Underway_-_SadBunny_Reverse_Cheeseheading_Abel.mp3

SadBunny - Underway - SadBunny Reverse Cheeseheading Abel - Higher Art Of Randomly Switching Effects Buttons.mp3
http://www.sadbunny.nl/kudt/SadBunny_-_Underway_-_SadBunny_Reverse_Cheeseheading_Abel_-_Higher_Art_Of_Randomly_Switching_Effects_Buttons.mp3
 
...maar op een gegeven moment is het gewoon jammer maar helaas, dan maar extern posten.
Ik cum ook dicht in de buurt van mijn limiet en als ik dit zo lees dan ga ik denk ik maar meteen voor de externe optie (of anders stop ik gewoon met kunten (als het me lukt)).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top