Track genaamd Creedurance geupped

prayer

oRgANiC DreAmS
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
177
Locatie
Geldrop
Ik heb een track van me geupload naar de database. Graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden. De naam van de track is Creedurance. Stijl is Ambient ik persoonlijk vindt het een depri nummer, maarja ik was toen ook behoorlijk depri vandaar.. enjoy

:maffia:
 
h`eh`e...uit met vriendinnetje??

Nee maar ff serieus... misschien wat down maar wel relaxed! Komt wat traag en wat standaard op gang heb ik het idee...maar op een gegeven moment komt de lead met veel echo's erin... Lekkerrrr!

Goeie track!
 
Jammer dat je in het begin van het nummer de filtersweep mono hield.
'n vette stereo chorus erover zou mooier geweest zijn.
De 909 hi hat/snare met flanger vind ik nie mooi
(kwestie van smaak).
Hij mag wel wat sneller. Zo komt die snare roll heel slap over
en er zijn iets teveel delay's gebruikt.

Voor de rest, niet slecht hoor.:)
 
Bedankt voor jullie feedback.. Ben altijd blij als iemand de waarheid zegt in plaats van alleen maar te zeggen, klinkt leuk..
Ik ben nog van plan om de track een beetje te Remixen omdat ik er zelf ook nog niet helemaal tevreden over ben..

8) l8tr
 
Erg wrede track. Misschien dark ambient of dark electro?
Nou ja als de muziek maar vet is. :)

De opbouw is wel lekker langzaam maar na zo'n 2 min is het aantal overgangen een beetje verwarrend. En denk dat hierdoor de opbouw naar de climax wat verslapt. Als je die even wat langer kan vasthouden (wat extra loops erbij met meer hihats/percussie zodat het tempo hoger lijkt) en dan een mooie lange break past er dan zeker bij.
En eventueel ook wat drone's/soundscapes er heel zachtjes inmixen zodat het geheel nog donkerderder aan doet.

En die mix is zeker goed hoor. Lijkt wel of je de drums (reason?) afzonderlijk van de rest van de mix houd. Op zich wel OK, maar misschien met wat minuscule reverbs op de sends van de kit dat het wat meer in de mix gaat zitten. En een stereo delay op de stem is misschien ook wel geinig.

Maar eh, zeker niet slecht voor een helmonder ;)
 
Origineel geplaatst door fuse

Als je die even wat langer kan vasthouden (wat extra loops erbij met meer hihats/percussie zodat het tempo hoger lijkt) en dan een mooie lange break past er dan zeker bij.
Ik denk dat dat puur persoonlijk is maar de break kan ik het wel mee eens zijn!

Origineel geplaatst door fuse

En die mix is zeker goed hoor. Lijkt wel of je de drums (reason?) afzonderlijk van de rest van de mix houd.
Ik denk dat Prayer voor de drums z'n drummachine heeft gebruikt?

Prayer...doe je ook mee aan de DSF muzic contest? Ben wel benieuwd wat je er van maakt dan... ben zelf daarvoor met een track beig die wel 'iets' van jouw track heeft...
 
Wel een goede track,hoor!!
Sferisch verantwoord, zegmaar!

Alleen het tempo maakt het slaapverwekkend/depri vind ik.

Hieronder in de bijlage een stukje wat ik in tempo sneller is, en naar mijn mening beter klinkt.

Het begin met die bassdrum....tja...kan mooier denk ik, kijk er nog eens naar als je je wat minder droevig voelt zou ik zeggen!

 
Ik noem het meer electro-ambient ofzo! Wel leuk gedaan eigenlijk. Wat zal ik zeggen, klinkt lekker drooomerig.
Ga zo door
 
hmmm net ff geluisterd naar die snellere versie, maar ik vind langzaam toch wel lekkerder eigenlijk..
was eigenlijk de bedoeling van de DSF contest?? aangezien ik een newbie ben.. :okdan:
 
was = wat is..
:confused:

ff nog de drums komen inderdaad van DR.Groove (DR-202)
 
Echt een background track voor een of andere vage RPG-game waar je door de bossen loopt enzo! Echt supertrack! Enige wat ik niet mooi vind is de bassdrum in het stukje tussen 3:29 tot 4:03. De sounds in dat stuk zijn wel prachtig overigens!
 
Back
Top