[hardstyle/jump] Project Unknown - Zbomb

omc

boem
Lid sinds
23 mei 2003
Berichten
927
Locatie
Zbomb
Ik heb een track af die ik wel op synthforum durf te laten horen. ;)

Ben benieuwd hoe jullie hem vinden klinken, of de reverbs een beetje kloppen enz volgens jullie. Ik heb hem al aan 2 vrienden laten horen die vrij veel doen in de hardstyle/jump wereld en die vonden het goed klinken. En dat zeggen ze niet om aardig te doen, ik ben al vaak genoeg met de staart tussen de benen naar huis gestuurd door ze. :D

De mp3 fade in op het inmix stuk en fade uit op het 3de los gaan stuk. Ik wil geen complete mp3 sharen als ik hem net af heb en nog niet weet wat ik ermee ga doen. De kwaliteit is ook niet al te hoog.. 96kbps

Hopelijk toch goed genoeg om een leuk beeld te krijgen van hoe het klinkt.

Ben benieuwd...

Schelden op fartstyle hoeft niet, hou je er niet van.. prima, die zijn er meer, alleen kan ik er vrij weinig mee. Onderbouwde kritiek is meer dan welkom.

De bovenste, Project Unknown - Zbomb

:dj:
 
Ondanks de lage kwaliteit, klinkt hij echt lekker! Goede drive. Wellicht kun je het geheel nog af en toe opvullen met een paar effecten en eventueel een vocal waar iemand wat brult.

Leuk gedaan dus!
 
Lekker trackie,
Hij douwt lekker goeie drive.
Idd vokaaltje erin en gaan.:okdan:
 
Oke dan,


Dit is wat ik graag wil horen*D

Ga zo door!!!!,En je hebt je contract op zak

;)
 
Pfff, er zit niks leuks in mijn vocal verzameling. Gisteren heel de avond lopen prutsen. =(

Komende week maar eens kijken of ik zelf nog een leuke tekst kan verzinnen en die maar een beetje verdraaien. :)
 
Back
Top