jamming frequencies

wat ik bedoel met die kick die moet rrrollen is dat er meer variatie in moet, deze is steeds hetzelfde, het leeft niet, en met hc mag je alles doen wat anders niet kan.... ik hou wel van die rrrollende promo kicks.. gewoon naar de klote filteren en er gevarieerder in laten komen.. ze erin laten rollen.. :)
 
oftewel, live opnemen! lekker laten dreunen die bass terwijl je aan de knopjes draait van de multiband distort.
jaja dat wordt mijn toekomst! want ik ben bezig met het bouwen van een midibox 64 (64 knoppen, oftewel drehbank) en ga ook een quadrafuzz bouwen.
 
weet er iemand toevallig een goeie distortion vst plugin voor moi ??

en misschien een goeie link naar wat vocal sites.

ben toch nog niet helemaal tevreden over die vocal die erin zit
ik vind m niet duister en vet genoeg !
 
staat erboven:
de Quadrafuzz!

Kun je op 4 frequntiebereiken een distorion zetten of niet. Echt super is die!!
 
verder doet deze track me denken aan ouwe neophyte plaatjes.. best leuk :)
 
Origineel geplaatst door OnAcid

Niet meer....Archief is offline. :(

Het archief is altijd offline, maar je kon die gast mailen en dan via je ftp server kon je mp3's uit het archief op verzoek over-ftp-en. Meestal stonden er op de hoofd pagina nogwel een stuk of 50 acapella's online. Maar nu is er blijkbaar iets meer aan de hand....

inderdaad:( :( :(
 
gebruik gewoon kazaa voor acapĀ“s... vind je soms ook wel verassende
 
ok iedereen bedankt. ik zal t net weer eens gaan afzoeken.

update vh nummer zal eind deze week zijn DENK
 
Over acapella heaven. Er staat nu een optie dat je kan mailen als je interesse hebt in 4 cd's met acapella's..

ennuh Bounce, we wachten weer af ! :)
 
die vocal niet goed? vond ik juist wel! past er wel bij vind ik.. als je dan toch een duistere vocal wilt, doe die er dan bij.
 
Back
Top