nieuwe trance track

heyyy ben je niet meer verder gegaan met megastrings?
ik vind deze ook goed maar die andere was nog een stukkie vetter

Ik weet nog niet zo goed wat ik met megastrings aanmoet. Ik vind alleen het struk met die pad die ineens in een lead verandert wel ok, maar de rest is echt vette crap. Maar ik ga dit idee zeker verder uitwerken.

Maar eh is het wat?
Ja klinkt wel ok he? Misschien moet ik toch die pad/lead veranderen, maar dit nummer is toch een hopeloze zaak, aangezien ze het bij de platenmaatschappij helemaal niks vonden....

Misschien als ik over een tijdje genoeg muziek heb, probeer ik een cd onder eigen beheer uit te geven, want zoals al eerder op dit forum gezegd werd, red je het niet met lieve trance muziek bij een platenmaatschappij. Gelukkig maak ik ook nog andere dingen die misschien wel gewaardeert worden.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb dit nummer ondertussen al enkele keren beluisterd en ik moet toegeven dat ik em wel goed vind...

Jij weet je weg wel te vinden met al die noten en akkoorden hoor ik zo... melodieën zitten héél goed in elkaar. Het drumwerk daarentegen is inderdaad wel een beetje te standaard... gooi er wat conga's en bongo's bij ofzo?

Drumwerk zelf is niet te onderschatten vind ik... altijd even belangrijk als de rest van je track. Zij zijn de drijfveer van je track. Vind ik persoonlijk het moeilijkste ook...

Het geluid dat er op 0:33 bijkomt vindt ik echt super! Hoe heb je dat gemaakt trouwens?

Het geheel op zich klinkt goed tot zeer goed... veel variatie,... top track eigenlijk!
 
Had niet meer verwacht reacties te krijgen op dit nummer, bedankt...

Ik heb de meest uiteenlopende reacties gehad, de een vind het erg gaaf de ander vind het compleet waardeloos.

Het geluidje is een ernstig bewerkte preset uit de nova. Later komt daar nog een bas geluid bij die samen met de beat de basis vormen. Aan de beat moet inderdaad nog wat gebeuren, maardat is nou eenmaal niet mijn sterkste kant....
 
ik vind je melodienlijnen goed en catchie
echter ... al je sounds vind ik erg te krampachtig; niet vet genoeg en schokkerig lijkt het wel.
 
Back
Top