[electronica]Soundbytes

*bump*

Staat nu ook de DSF databeez :)

Maar is dit gewoon een kutnummer of is iedereen gewoon in slaap gesukkeld met deze muzak?
 
ik kan niks meer luisteren op mn werk :( :( :(
anders had ik m graag geluisterd fuse...

proxyservers, geen geluidskaarten, wat proberen ze me aan te doen??
 
Best leuk hoor Fuse! Mij hoor je niet klagen. Mooie gecompressde drums enzo. Maar wat meer variatie in het ritme zou het misschien nog wat opleuken?



R
 
Kutnummrer??

Neehoor, dat helemaaal niet. Het doet me, in positieve zin, wel een beetje aan Orbital denken, met die synthstrings/basspads.!

De drums zijn mooi in lagen opgebouwd met veel kleine details, dat bevalt me wel.
Maar een verrassende fill in zou hier en daar wel op zijn plaats zijn (zoals Arveyman dat al zei)

De accoorden/compositie is goed. Toch denk ik dat je het geheel een opfrisser zou kunnen geven als er een "snellere" melodie overheen komt; Het zijn nu alleen maar noten van 4 maten en dat maakt het op den duur een beetje slaapverwekkend....continu dezelfde intervallen...zzzz....

Maar over het algemeen is het nummer gewoon goed, Fuse!!

Oxy
 
Tja, ik zit hier ook niet iedere dag. :)

Lekker moody stukje muziek. Het staat al een tijdje te loopen terwijl ik aan het werk ben en ik vind het nog steeds lekker. Dus zo veel meer variatie heeft het niet nodig.

Wel grappig. Als ik naar de scope in winamp kijk zie ik dat alles in het hoog en in het laag gebeurt. Er zit zowat geen mid in.
 
Cool!

Cool!

Ik heb het nummer opstaan en terwijl ik het forum aan het lezen ben draait het door en door. Ik luister nu al de vierde keer geloof ik. En het verveelt nog steeds niet, dat betekent voor mij dat het gewoon erg lekker in het gehoor ligt!
Dus voor mij weer een dikke voldoende (8) voor Fuse!

Keep it coming!

Eric
 
Fijn! Kan ik weer gerust slapen. :)

En dat onbreken van mid viel me ook op ja. Maar het klinkt goed en da's belangrijker dan naar de EQ te turen. ;)

En misschien game ik wel teveel dat ik me niet stoor aan de copy/paste muziekjes. ;)

Maar dat bass/brass geluid is die Polaris (zelf gebouwd geluid) samen met de SE70 (Chorus&Reverb, want hij is mono) en is echt een ideale aanvulling op het gebruikte digitale instrumentarium. Heb er zeker nog geen spijt van de aanschaf. :)
 
Kut nummer?
Jij weet wat opnemen betekend!

Misschien wat sequence loopjes,
die (fade in en fade out) opkomen
en van links naar rechts gaan.
Maar ja, 't is maar 'n idee...
 
Back
Top