[Track] Kuru (duistere ambient)

druid

Ouwe rot
Lid sinds
28 januari 2003
Berichten
682
Locatie
Groningen
Een nieuwe track, mijn vriendin is zwanger maar er zijn wat complicaties waardoor we nogal spannende tijden door maken, gelukkig heb ik m'n Cubase, Micro Q en m'n A5000.

Snerg - Kuru 192Kbps MP3
Kuru betekent "kom" in het Japans....

Reacties zijn welkom.

Druid
 
hmmmm.....lekker! Toffe track hoor! toffe sounds, leuke ritmes :). Iets meer variatie in de synths (filteren, of een keer een klets reverb of zo?) zou het geheel misschien iets spannender maken denk ik. Dat opkomende (oppitchende?) geluidje is erg tof btw!

En verder sterkte met je vriendin!
 
Idd, veel sterkte gewenst. :)

Duistere muziek. Is goed binnen te houden.
 
Hay

lekkere alien sounds hoor

maar druide heeft die zwangere vriendin nog invloed gehad op de muziek?
ik leg niet zo snel een link tussen dit nummer en een zwangere vrouw:D

veel succes met haar bevalling , en met je muziek


8D


Ps laat weten wat het geworden is boy or girl:
 
Jah, klinkt best lekkerrrrrr... ik zie dat je geinspireerd bent door geluiden uit de onderbuik :D

Wat ik nog een beetje mis in deze track is een vette distorted snare in combinatie met een
breakbeatje ofzo..... ik verwacht de hele track door dattie los komt, maar dat gebeurt
eigenlijk voor mijn gevoel nergens.
 
De track gaat inderdaad niet echt ergens heen, ik heb em een beejte gemaakt om mijn gevoel van machteloosheid kwijt te raken.

Een breakbeat er in is misschien wel een goed idee ik zal de track binnenkort nog weer eens oppakken en een andere versie maken, dan kan ik ook meer doen met filters en reverb over de master en dergelijke.

Bedank voor de sterkte wensen! We moeten nog even afwachten wat de gynaecoloog er van zegt.

Druid
 
Back
Top