Auto Audio Mastering System

AAMS V2.0

AAMS V2.0

Ik denk niet dat je het probleem van de qfactor begrijpt, het is niet iets wat AAMS hoeft te corrigeren of te herstellen.
Alhoewel dit met smoothing wel zou kunnen, is het een natuurlijk fenomeen als je je EQ instellingen op een bepaalde manier doet en komt dus voor als de EQ banden dicht op elkaar staan, dus meer EQ banden meer problemen...
Maar ja een simpele oplossing zal wel in de revisies van AAMS V2.0 voorkomen denk ik zo en is gemmakelijk geimplementeerd....
 
versie 2.2 is uit,
Now Available - AAMS V2.2 Rev 001!

Version for Download, AAMS 2.2 Rev 001.

AAMS Auto Audio Mastering System - Version Revisions


AAMS V2.2 - Rev 001

- AAMS, Graphics Interface, Added.
- AAMS, Memory Cleanup, Added.
- Master Batch, Moved Status Window, Fixed.
- DSP Compressor, AGC Time, Fixed.
- Tools, Sample Cutter Fader, Added.
 
Hoeft niet.
Als je op alle internationale fora er op na leest zie je dat dit produkt tot de grond toe wordt afgebrand door alle mastering engineers.
 
Hoeft niet.
Als je op alle internationale fora er op na leest zie je dat dit produkt tot de grond toe wordt afgebrand door alle mastering engineers.

ik kan het snappen
heb het geprobeerd
duurt een half uur per track op een redelijk nieuwe pc (dualcore 4.4ghz)
en het geluid word er niet echt beter op

zie ook de topic, voorzien van mp3s
 
Hoeft niet.
Als je op alle internationale fora er op na leest zie je dat dit produkt tot de grond toe wordt afgebrand door alle mastering engineers.

Even een late reactie. maar heb je wat links naar die int. fora?, ik ben namelijk benieuwd wie dat dan zeggen, ik kan niets vinden namelijk.

Ik heb er even mee gespeeld met die tool, en het resultaat is alles behalve verkeerd, het ligt er wel aan of je eigen mix ook goed is, dus waarschijnlijk zijn de meeste van jullie mixen al niet goed voordat ie die tool ingaat.
Als je al je levels goed hebt, en niet al teveel compressie en eq in je raw mix, dan bied deze tool zeker wel uitkomst, jammer dat veel mensen zo kortzichtig zijn en liever bij hun buizenmixer blijven.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb er even mee gespeelt met die tool, en het resultaat is alles behalve verkeerd, het ligt er wel aan of je eigen mix ook goed is, dus waarschijnlijk zijn de meeste van jullie mixen al niet goed voordat ie die tool ingaat.
altijd handig om te weten :frons:
 
Tricky schreef:
Ik heb er even mee gespeelD met die tool, en het resultaat is alles behalve verkeerd, het ligt er wel aan of je eigen mix ook goed is, dus waarschijnlijk zijn de meeste van jullie mixen al niet goed voordat ie die tool ingaat.

Stevige binnenkomerpost, dat wel. :okdan: Verder, wat Niel zei.

Even off-topic:

Doet me denken aan het idee om een automaat voor de klas te zetten met allemaal presets voor de model-leerling. Als sommige leerlingen op't einde van't jaar d'r niks van bakken, ga je tegen de ouders zeggen dat ze gewoon stommer zijn dan die anderen. :D
 
Even een late reactie. maar heb je wat links naar die int. fora?, ik ben namelijk benieuwd wie dat dan zeggen, ik kan niets vinden namelijk.
Me dunkt dat Gearslutz.com hier wel bovenop zat.

Als je al je levels goed hebt, en niet al teveel compressie en eq in je raw mix, dan bied deze tool zeker wel uitkomst, jammer dat veel mensen zo kortzichtig zijn en liever bij hun buizenmixer blijven.
Dat heeft weinig met kortzichtigheid te maken maar meer met een makkelijk voorspelbaar lekker sausje wat je er met zo'n buizengear op zet.

Nu ik hier op deze tool terugkijk denk ik dat het ook wel interessant zou zijn om een soort Automap-robot te maken, maar dan voor sequencers - map op automagische wijze alle volume-, compressie- en EQ-controls (voor de plugin-effecten dan) en ga dan met een algoritme direct in de mix zelf sleutelen. Dan kun je een hoop meer dan met alleen de stereo wave file ;).
 
Welcome to AAMS

Get your music to sound good without a hassle with AAMS V3!
The introduction to Automatic Audio Mastering.

As a musician working on music, you need the best sound possible when releasing material to the public and a good commercial sound for all audio speaker systems is a difficult and time consuming task.

Take control over your music sound. Process any kind of music or audio, process your own music or mixes!

AAMS is Windows software for Audio Mastering, all audio corrections are done automaticly. Process your Mix to a commercial great sounding Master with ease. Use the Reference Database or create your own personal sound. Featuring 100 Band Equalizer, 8 Multiband Compression, Balancing and Loudness. AAMS V3 is easy and less time consuming, having a good overall commercial sound quality on all kinds of listening systems.

Now you can listen to what you expect!
 
heeft iemand dit al eens geprobeert op een drum loop? bv de drums van Led Zeplin inlezen en dan toepassen op je drumloop?
Iig jammer dat mensen zo kortzichtig zijn. Probeer het eens en heb dan een mening.
 
De postings zijn van 2009, maar ja kritiek daar zijn deze forums voor he. Op drumloops wekrt het wel, maar je moet wel voorbeeld analyzer materiaal voor AAMS hebben. Het is voornamelijk een Mastering programma voor Mixen en Tracks Songs, stereo audio. Laatst is er nog Streaming Services voor Tidal, Spotify, Itunes, YouTube en SoundCloud bij gekomen. Succes!
 
Back
Top